اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهنشان تاکید کرد

تاثیر مثبت احداث پلیس‌راه محور زنجان - دندی در کاهش تخلفات

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهنشان گفت: احداث پاسگاه پلیس‌راه زنجان - دندی و اجرای طرح پنچ‌گانه تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات و تخلفات رانندگان در این محور دارد.

تاثیر مثبت احداث پلیس‌راه محور زنجان - دندی در کاهش تخلفات

منصور محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به در دست احداث بودن پلیس راه زنجان - دندی اظهار داشت: این طرح بخشی از طرح‌های پنج‌گانه ارتقای ایمنی جاده‌ای در این منطقه محسوب می‌شود.

وی از توجه ویژه اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به محور زنجان – دندی تقدیر کرد و افزود: این توجه موجب افزایش ایمنی جاده‌ای در این مسیر می‌شود.

فرماندار زنجان تصریح کرد: ارتقای ایمنی جاده زنجان - دندی تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای و جلوگیری از تخلفات رانندگان می‌گذارد.

شایان ذکر است اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان یک طرح پنج‌گانه را برای ارتقای ایمنی محور زنجان - دندی در دست اجرا دارد.

این طرح شامل طرح ایمنی موتورسواران، طرح ایمنی عابران پیاده، طرح ایمنی سرنشینان خودرو، طرح ایمن‌سازی فیزیکی‌مداری و آموزش ایمنی در مدارس حاشیه راه‌ها است.

در محورهای استان زنجان، شش پاسگاه پلیس راه بر امور حمل و نقل جاده‌ای نظارت می‌کنند و دو پاسگاه جدید هم در دست احداث است.

دو پاسگاه جدید در محورهای زنجان - دندی و ابهر - تاکستان در حال احداث است که پاسگاه زنجان - دندی 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پاسگاه ابهر - تاکستان در حال حاضر 15 درصد پیشرفت داشته است.

انتهای پیام/73004/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول