اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان:

شهر زنجان آماده استقبال از گردشگران نوروزی است

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای نظافت و پاکسازی شهر برای استقبال از نوروز گفت: شهر زنجان آماده استقبال از سال نو است.

شهر زنجان آماده استقبال از گردشگران نوروزی است

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آماده شدن شهر زنجان برای استقبال از سال نو اظهار داشت: کار پاکسازی شهر از چند وقت پیش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری برنامه‌های متنوعی را برای ایام نوروز در نظر گرفته است، افزود: گروه‌های موسیقی و نمایش در ورودی‌های شهر برای مسافران برنامه اجرا می‌کنند.

* نصب المان‌های جدید در شهر

معاون خدمات شهری شهردار زنجان به نصب المان‌های مختلف در میادین شهر زنجان اشاره کرد و افزود: چاروق، قلم تراش و گلدان از جمله المان‌های صنایع‌دستی شهر زنجان هستند که در بلوار اشراق زنجان نصب شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری به کمک کارکنان خود امور شهر را برای استقبال از سال نو ساماندهی کرده است.

محمدی با اشاره به ایجاد کمپ برای مسافران در ایام نوروز گفت: این کمپ در پارک ملت زنجان دایر می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد اقدامات انجام شده برای خود شهروندان زنجانی گفت: حمل و نقل (اتوبوس و تاکسی‌های فعال شهر) با همه ظرفیت در ایام نوروز اقدام به سرویس‌دهی به شهروندان می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به پاکسازی عمده شهر زنجان افزود: در واقع در سطح زنجان یک نوع شهر تکانی انجام شده است.

وی با اشاره به آمادگی برای چهارشنبه آخر سال در سطح شهر اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی با همه تجهیزات برای آن روز آماده شده‌اند.

محمدی از استقرار 14 اکیپ آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر زنجان خبر داد و تصریح کرد: این اکیپ‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده‌باش خواهند بود.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول