اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد

برپایی 8 سفره هفت‌سین در 8 نقطه شهر زنجان

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان گفت: به مناسبت عید نوروز 8 سفره هفت‌سین در 8 نقطه شهر زنجان برپا می‌شود.

برپایی 8 سفره هفت‌سین در 8 نقطه شهر زنجان

حبیب‌الله ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: معابر اصلی شهر زنجان به مناسبت عید نوروز پاکسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه پاکسازی ورودی سطح شهر زنجان از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری است، خاطرنشان کرد: عوارضی و ورودی شهر نیز پاکسازی می‌شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه شست‌وشوی جداول و معابر، شست‌وشوی تابلوها و نصب تابلوهای راهنما از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری زنجان به مناسبت ایام نوروز است، تصریح کرد: آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی، سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی و میادین برای ارائه خدمات از دیگر اقدامات شهرداری به شمار می‌رود.

ایجاد کمپ مسافر در پارک ملت زنجان

وی با اشاره به کاشت گل‌های فصلی و متنوع در میادین شهر زنجان، اضافه کرد: ایجاد کمپ مسافرین در بوستان ملت، شست‌وشو و غبارروبی مزار شهدا از دیگر اقدامات صورت گرفته در شهر زنجان است.

ملایی یگانه با بیان اینکه لکه‌گیری معابر و نواحی حفاری از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری زنجان است، ادامه داد: طراحی شهر برای شب و نورپردازی سطح شهر از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نصب المان‌های جدید از دیگر اقدامات صورت گرفته در شهر زنجان به شمار می‌رود، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری همزمان با تحویل سال نو از برنامه‌های پیش‌بینی شده در شهرداری زنجان است.

شهردار زنجان اضافه کرد: به مدت 10 روز برنامه موسیقی زنده و برنامه‌های مختلف فرهنگی در شهر زنجان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول