اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران:

سنگ بنای رشد و تعالی اخلاقی آحاد جامعه نهاد امور تربیتی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان چناران گفت: سنگ بنای رشد و تعالی اخلافی آحاد جامعه نهاد مقدس امور تربیتی است.

سنگ بنای رشد و تعالی اخلاقی آحاد جامعه نهاد امور تربیتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سیدعلی حسینی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش چناران با اشاره به هفته امور تربیتی و گرامیداشت یاد و خاطره معماران این نهاد مقدس شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: از غفلت‌های دوران اصلاحات، حذف امور تربیتی بود که با تلاش‌های دولت نهم معاونت پرورشی احیاء شد.

وی افزود: در سند تحول بنیادی، نگاه ویژه‌ای به مسئله تربیتی و پرورشی شده و ضرورت دارد در بحث‌های پرورشی به بعد کیفی نیز توجه خاص شود.بهترین بستر برای حفظ و گسترش ارزش‌های اسلامی و مسائل تربیتی، آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفر تاجی، امام جمعه چناران نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: در اهمیت و مساله تربیت همین اندازه بس که خداوند پیامبر را به عنوان یک مربی و معلم بر جامعه قرار داده است.

وی افزود: افرادی که در تزکیه رشد کرده‌اند افرادی موفق، برجسته و تاثیر‌گذار هستند و اعضای شورای آموزش و پرورش به عنوان اتاق فکر برای تعلیم و تربیت شناخته می‌شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: مقام معظم رهبری به عنوان معلم بشریت، کلمه کلمه  سخنان ایشان در عصر غیبت امام زمان (عج) تاثیرگذار و راه سعادت برای بشر امروزی است.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول