اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال/

ورامینی‌ها فینالیست شدند/رفتار غیراخلاقی سایپا در ترک مسابقه

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش تیم والیبال متین ورامین توانست مقتدرانه سایپای البرز را از پیش‌رو برداشته و راهی فینال این مسابقات گردد.

ورامینی‌ها فینالیست شدند/رفتار غیراخلاقی سایپا در ترک مسابقه

به گزارش خبرگزاری فارس، از جنوب استان تهران تیم‌های والیبال متین ورامین و سایپای البرز در سومین و آخرین دیدار خود برای حضور در دیدار نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال ساعتی پیش به مصاف هم رفتند.

پیروزی در ست اول و دوم با نتایج 23 بر 25 و 25 بر 14 سهم سایپا و پیروزی در ست سوم و چهارم با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 17 سهم متین بود و دو تیم تا ست چهارم بازی موفق شدند دو ست را به سود خود به پایان برسانند تا کار به گیم پنجم برسد.

در ست پنجم متین ورامین در امتیازهای آخر با نتیجه 14 بر 11 از حریف خود پیش افتاد و بازیکنان تیم سایپا بخاطر اعتراض به داور و در حرکتی غیراخلاقی و ضد ورزشی درحالی زمین مسابقه را ترک کردند که بازیکنان متین قصد داشتند سرویس آخر مسابقه را بزنند.

متین ورامین با این پیروزی موفق شد به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال صعود کند و به مصاف تیم کاله آمل برود.

متین در مجموع با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود گذشت.

گفتنی است، مرحله پلی‌آف این مسابقات از دوم اسفند امسال با رقابت‌ تیم‌های تهران با کاله مازندران و مصاف متین ورامین با سایپای البرز آغاز شد.

در مرحله پلی‌آف آن تیمی به فینال صعود می‌کرد که دو بازی از این بازی را پیروز می‌شد و حالا متین ورامین حریف کاله مازندران در فینال مسابقات والیبال لیگ برتر آقایان جام سردار شهید حسن تهرانی مقدم شد.

انتهای پیام/2464/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول