اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان کشتی پهلوانی جام بین‌المللی فجر رقم خورد

جام قهرمانی بر فراز دستان پهلوانان ایرانی / عراق تیم اخلاق شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های قهرمانی کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی"جام فجر" شب گذشته با قهرمانی تیم ایران در بخش کشتی پهلوانی به پایان رسید.

جام قهرمانی بر فراز دستان پهلوانان ایرانی / عراق تیم اخلاق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج روز پایانی و اختتامیه رقابت های بین المللی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه‌ای جام فجر شامگاه یکشنبه در سالن آزادی سنندج به انجام رسید.

در این رقابت که در بخش کشتی پهلوانی از صبح دیروز برگزار شد در نهایت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با 158 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

پس از ایران جمهوری آذربایجان با 126 و افغانستان با 121 امتیاز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین تیم کردستان الف با 116 امتیاز به مکان چهارم رقابت ها قناعت کرد، ضمن آنکه تیم عراق نیز به عنوان بااخلاق ترین تیم جام معرفی شد.

این مسابقات با حضور 3 کشور جمهوری آذربایجان، افغانستان و عراق، 3 تیم از استان کردستان به همراه تیم ملی ایران و با حضور 90 ورزشکار در دو بخش ورزش های زورخانه ای و کشتی باستانی به مدت دو روز در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد.

گفتنی است در روز اول رقابت ها و در بخش ورزش های زورخانه ای تیم های ایران، کردستان الف و اذربایجان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کرده بودند.

همچنین پس از اختتامیه این جام، مراسم تجلیل از تیم هندبال شهید شکوهی سنندج با حضور مدیریت این باشگاه، کادر فنی و بازیکنان با حضور انبوهی از علاقه مندان به این ورزش برگزار شد.

تیم هندبال بانوان شهید شکوهی سنندج در رقابت های لیگ برتر این رشته با انجام رقابت‌هایی جذاب و دیدنی هر چند موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد اما در فاصله یک هفته به پایان رقابت ها در نهایت جزو 3 تیم برتر معرفی شد.

انتهای پیام/79012/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول