اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شفقی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

برخورد جدی با متخلفان دیدار کاله و پیکان / بداخلاقی در والیبال جایی ندارد

خبرگزاری فارس: ناظر و نماینده فدراسیون والیبال گفت: بداخلاقی در والیبال کشورمان جایی ندارد و با متخلفان و برهم‌زنندگان نظم مسابقات با جدیت برخورد می‌شود.

برخورد جدی با متخلفان دیدار کاله و پیکان / بداخلاقی در والیبال جایی ندارد

محمدحسین شفقی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به مسئله بداخلاقی‌های ورزشی که هم‌اکنون از رشته‌هایی نظیر فوتبال و کشتی به والیبال نیز کشیده شد، ابراز داشت: در دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که تیم کاله در تهران مقابل پیکان بازی داشت شاهد بداخلاقی‌های زیادی بودیم.

وی با اشاره به اینکه در این بین یکی از بازیکنان ملی‌پوش ما دچار مصدومیت از ناحیه صورت شد، افزود: والیبال ورزشی است که بداخلاقی‌ها را نباید در آن مشاهده کرد زیرا این ورزش بداخلاقی را نمی‌پسندد.

شفقی با بیان اینکه نه تنها در والیبال بلکه در همه رشته‌های ورزشی نباید شاهد بداخلاقی باشیم، گفت: ما نیز از همه تماشاگران، عوامل تیم‌ها و بازیکنان می‌خواهیم اخلاق را در سالن‌های ورزشی بر همه امورات‌شان مقدم بدارند تا مشکلی برای خانواده والیبال به وجود نیاید.

ناظر و نماینده فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه با بداخلاقی تنها کسانی که متضرر می‌شوند افراد والیبالی کشورمان هستند، ابراز داشت: ما پس از سالیان سال انتظار به لیگ جهانی والیبال صعود کردیم و بازی‌های بسیار مهمی با برترین کشورهای والیبالی دنیا داریم البته کوچک‌ترین اتفاقی در مسابقات لیگ از دید مسئولان جهانی پنهان نمی‌ماند و محرومیت غیرقابل جبرانی برای ما در پی دارد.

این پیشکسوت ورزشی کشورمان اذعان داشت: اگر تماشاچی با کسی مشکل دارد در بیرون سالن می‌تواند آن را برطرف کند ولی در داخل سالن نباید با بی‌حرمتی و زد و خورد فضای تاسف‌باری را به بار بیاوریم.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر اینکه باید چه کاری انجام دهم تا شاهد بداخلاقی نظیر دور رفت دیدار پیکان و کاله و ضربه مشت یکی از عوامل تیم پایتخت‌نشین خودروساز به صورت یکی از بازیکنان ملی‌پوش والیبال‌مان نباشیم، عنوان کرد: با جدیت با افرادی که قصد برهم زدن نظم، انضباط و جو عادی سالن را دارند برخورد می‌شود و در مقابل رفتارهای ناشایست طبق قانون عمل می‌شود.

شفقی در پایان عنوان کرد: داوران نیز باید با اشراف کامل بر دیدارهای لیگ برتر والیبال راه را برای هر نوع اعتراض مشکوک و درگیری ببندند.

انتهای پیام/86012/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول