اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

تجسس در عیب‌های دیگران از رذایل اخلاقی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: تجسس در عیب‌های دیگران در تمام زمینه‌ها از رذایل اخلاقی است.

تجسس در عیب‌های دیگران از رذایل اخلاقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام موسوی شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با مورد بررسی قرار دادن موضوع عیب‌جویی و تجسس از ضعف‌های دیگران، اظهار داشت: رسول خدا (ص) می‌فرماید «ای گروهی که به زبان اسلام آورده‌اید ولی ایمان به دلتان نفوذ نکرده مسلمانان را نکوهش نکنید و دنبال عیوب آنان نباشید هر کس دنبال عیوب آنان باشد خداوند نیز دنبال عیوب او خواهد بود و او را رسوا خواهد کرد اگر چه در داخل خانه خود باشد».

خطیب جمعه خوی عیب‌جویی همسایه از همسایه، دوست از دوست، فامیل از فامیل، رقیب سیاسی از رقیب خود و تجسس از عیوب مسئولان برای بدنام کردن آنان را از مصادیق عیب‌جویی حرام برشمرد.

شکوری با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته نیکوکاری گفت: کمیته امداد از میراث‌های ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که تأسیس اصلی آن به سال 42 برمی‌گردد که تعدادی از یاران حضرت امام به خانواده زندانیان و نیازمندان جامعه رسیدگی می‌کردند.

وی بیان داشت: مردم انقلابی و نوع‌دوست ایران اسلامی همه ساله در آستانه نوروز سال جدید کمک‌های نقدی و جنسی خود را برای کمک به نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهند.

این مسئول با اشاره به مذاکرات 1+5 در آلماتی، گفت: غربیان بارها به صراحت اعلان کرده‌اند که هدف عمده آنان از مذاکرات وادار ساختن ایران به عقب‌نشینی و کنار گذاشتن فعالیت‌های انرژی هسته‌ای مسالمت‌آمیز است لکن آنان این آرزو را به گور خواهند برد چون مسئولان نظام و مردم متعهد ایران بر سر حقوق مسلم و مشروع خود با کسی معامله نخواهند کرد.

شکوری با اشاره به شهادت عرفات جرادات، جوان مسلمان و اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم سفاک و مورد حمایت استکبار جهانی به ویژه آمریکا حتی به اسیران در بند خود نیز رحم نمی‌کند و آنان را تحت شکنجه‌های قرون وسطی به شهادت می‌رساند.

وی اذعان داشت: بیداری اسلامی و خروش امت مسلمان با این قبیل جنایات دیگر قابل مهار کردن نیست و زوال و نابودی اسرائیل نزدیک است.

انتهای پیام/61001/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول