اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های کرمان عنوان کرد

تلاش برای افزایش پروازهای فرودگاه رفسنجان

خبرگزاری فارس: ‌مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: تلاش برای افزایش پروازها از فرودگاه رفسنجان در اولویت است و حمایت مسئولان شهرستان را می‌طلبد.

تلاش برای افزایش پروازهای فرودگاه رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد نخعی در آیین افتتاح مجدد پروازهای فرودگاه رفسنجان با اشاره به ظرفیت‌های بالای این شهرستان در زمینه‌های کشاورزی‌، علمی، پژوهشی و دانشگاهی وجود پرواز از فرودگاه رفسنجان را از مهم‌ترین کارها دانست.

وی افزود: فرودگاه رفسنجان در سال 69 افتتاح شد و در سال 87 به علت تعمیرات عوامل پروازی باند به بهسازی‌ پرداخته شد.

نخعی تصریح کرد: با هزینه شش میلیارد تومان بهسازی باند پرواز فرودگاه انجام‌ و در بهمن‌ماه 91 به دست رئیس جمهور افتتاح شد.

وی عنوان کرد: طی شش ماهه دوم سال 91 روشنایی و بهسازی عوامل پروازی‌ و همچنین نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور برق اضطراری این فرودگاه از جمله کارهای اساسی بود که زیر‌ساخت آن بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه دربر‌داشته است.

نخعی یادآور شد: با تلاش نماینده مردم رفسنجان در مجلس و مسئولان پروازهای ‌فرودگاه با هفته‌ای دو پرواز در شنبه و چهارشنبه از تهران به رفسنجان و بالعکس انجام می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: برای تداوم و افزایش پروازها در مسیر‌های مختلف، نیازمند حمایت مسئولان شهر و آژانس‌های هواپیمایی هستیم.

انتهای پیام/80016/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول