اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 7 هتل آپارتمان و اقامتگاه کوهستانی صورت گرفت

افزایش 1800 تخت به ظرفیت اقامتی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از افزایش یک هزار و 800 تخت به ظرفیت اماکن اقامتی استان خبر داد و گفت: 7 هتل آپارتمان و یک اقامتگاه کوهستانی جدید در نوروز آماده ارائه خدمات هستند.

افزایش 1800 تخت به ظرفیت اقامتی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از مراکز اقامتی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش بیش از یک هزار و 800 تخت به مجموع ظرفیت هتل‌‌ها و مهمانپذیرهای استان در سال 91، اظهار کرد: هفت هتل آپارتمان، یک اقامتگاه کوهستانی و دو هتل،  اقامتگاه‌های گردشگری جدید استان را در نوروز 92 تشکیل می‌دهند.

وی افزود: این هفت هتل آپارتمان در شهرهای تبریز، مراغه و هشترود افتتاح شده اند.

تراب محمدی دو هتل تازه افتتاح شده را نیز مربوط به شهرستان‌های عجب‌شیر و کلیبر خواند و گفت: اقامتگاهی کوهستانی با 10 ویلا در چهار کیلومتری پیست اسکی سهند افتتاح شده که می‌تواند گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند.

محمدی با اشاره به نوسازی و بهسازی 12 مهمانپذیر استان در سال‌جاری نیز یادآور شد: روند نوسازی اماکن اقامتی آذربایجان‌شرقی سال گذشته با بهبود وضعیت هتل‌ها آغاز شده و امسال با بهسازی مهمانپذیرها ادامه یافته است.

قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور خاطرنشان کرد: آمادگی 56 کمپ گردشگری، 57 واحد سرویس بهداشتی، نمازخانه و مجتمع رفاهی بین راهی با تاسیسات جنبی و نیز آمادگی مدارس و کلاس‌های درس برای اسکان گردشگران فرهنگی و عادی دیگر اقدامات آذربایجان‌شرقی برای پذیرایی از گردشگران نوروزی در زمینه اسکان به شمار می‌رود.

محمدی با تاکید بر اینکه امسال توجه به تمام ذائقه‌های گردشگری در اولویت اقدامات برای اسکان در نظر گرفته شده بود، اظهار امیدواری کرد، در نوروز 92 گردشگرانی با هر سلیقه و توان مالی می‌توانند از امکانات اسکان آماده شده در استان بهره‌مند شوند.

وی همچنین از آمادگی و تلاش تمام اعضای ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی برای فراهم آوردن سفری شاد، ایمن و با خاطره‌ای خوب برای گردشگران در نوروز سال 92 خبر داد.

انتهای پیام/60002/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول