اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال اعلام کرد

افزایش جمعیت خلخال از 45 هزار به 70 هزار نفر در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: انتظار می‌رود در ایام نوروز با ورود هموطنان به شهرستان خلخال جمعیت 45 هزار نفری شهر خلخال به 70 هزار نفر برسد.

افزایش جمعیت خلخال از 45 هزار به 70 هزار نفر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در سومین جلسه کارگروه تسهیلات نوروزی شهرستان خلخال اظهار داشت: شهرستان خلخال با وجود جاذبه‌های طبیعی و گردشگری همه ساله پذیرای میلیون‌ها گردشگر در ایام نوروز و تابستان است.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی و مناطق گردشگری شهرستان خلخال گفت: انتظار می‌رود در ایام نوروز با ورود هموطنان به شهرستان خلخال جمعیت 45 هزار نفری شهر خلخال به 70 هزار نفر برسد.

فرماندار شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: در اولین هفته سفرهای نوروزی شهر خلخال به واسطه ورود مسافران نوروزی فضایی پویا خواهد داشت.

محمدی از اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال خواست در روزهای باقی مانده آخر سال نسبت به بهسازی و لکه‌گیری آسفالت محورهای ورودی شهرستان خلخال از طرف جاده اردبیل به طرف خلخال و خلخال به طرف اسالم نهایت جدیت را به کار گیرد.

این مسئول در بخشی دیگری از سخنان خود از شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال نیز خواست تا نسبت به پاکسازی معابر شهری و زیباسازی فضای شهری در ایام نوروز نهایت دقت را داشته باشند.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: خدمت‌رسانی در نوروز به هموطنان وظیفه همگانی است و تنها وظیفه یک ارگان خاص نیست و همه باید در این راستا تلاش داشته باشند.

محمدی با تاکید بر اینکه شهر فرهنگ و ادب خلخال در فروردین ماه شاهد حضور مسافران و گردشگران نوروزی است خواستار برخورد مناسب شهروندان و اصناف با میهمانان شد.

وی همچنین خواستار آمادگی مسئولان ادارات در خدمت‌رسانی شد و افزود: مدیران و کارکنان در صورت عدم حضور خود در ایام نوروز در شهرستان و در پست‌های اداری خود لازم است جانشین خود را جهت خدمت‌رسانی به مردم در ادارات به فرمانداری خلخال معرفی کنند.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: شهرداری و راهنمایی و رانندگی خلخال باید در صورت مشاهده خودروهای اداری پارک شده در خیابان‌ها و معابر در ایام تعطیلات نوروز دستگاه یا اداره ذیربط را در جریان بگذارند تا از بروز خطرات و مشکلات برای اموال ادارات جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: مسئولان و کارکنان ادارات باید مراقب اموال ادارات که بیت‌المال محسوب می‌شود باشند و در همین راستا از پارک کردن خودروهای اداری در فضای بیرون از ادارات باید اجتناب کنند.

انتهای پیام/62008/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول