اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان خبر داد

افزایش 20 درصدی کشف مواد محترقه در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان از افزایش کشف 20 درصدی مواد محترقه در استان در سال جاری خبر داد.

افزایش 20 درصدی کشف مواد محترقه در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اجرای رزمایش طرح نوروزی استان اظهار کرد: این مانور تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های پلیس و یگان‌های امداد و نجات جاده‌ای بوده که برای تامین امنیت مردم گیلان و مسافران نوروزی که به این خطه سرسبز سفر می‌کنند، اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی از 25 اسفند آغاز می‌شود و تا 17 فروردین 92 ادامه می‌یابد، اذعان کرد: در مجموع یک‌هزار و 200 واحد گشتی در امور راهنمایی و رانندگی و انتظامی استان در راستای این طرح فعالیت می‌کنند.

فرمانده انتظامی گیلان با تصریح بر اینکه بیش از هشت هزار نفر از پرسنل انتظامی استان در ایام تعطیلات نوروزی خدمت می‌کنند، خاطرنشان کرد: هدف از اقدام‌های پلیس نشاط و سلامت کامل تمام مسافران و گردشگران است.

وی با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال، از افزایش 20 درصدی کشف مواد محترقه پلیس در سال جاری خبر داد و یادآور شد: بیشترین کشفیات در مبادی ورودی مرزها بوده است.

قائد رحمتی، متذکر شد: این کشفیات نقش مهمی در کاهش و پیشگیری مخاطرات در چهارشنبه آخر سال ایفا می‌کند.

وی، ارشاد والدین و همکاری نوجوانان و جوانان استان را در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال تاثیرگذار خواند.

فرمانده انتظامی گیلان، ارتقای امنیت را مستلزم همکاری مردم دانست و از مساعدت و همکاری امداد و نجات و آموزش و پرورش، رسانه‌ها و مردم در تامین و ارتقای امنیت قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه با رعایت قانون و احترام به دیگران، ایامی پر نشاط در جامعه حاکم می‌شود، افزود: هر کس که خواهان زندگی در جامعه است باید به اندازه سهمش در ایجاد امنیت تلاش کند.

قائد رحمتی، دلیل ناهنجاری یا ناامنی را ناشی از کم‌کاری، بی‌اهمیتی یا عدم احساس مسئولیت شخص یا اشخاصی که ناامنی و ناهنجاری از آنها سر می‌زند اعلام کرد و متذکر شد: در چنین مواقعی مسئولیت به دیگران محول شده و هر یک به اندازه سهم خود وظایفش را باید به خوبی انجام دهد.

وی سهم پلیس را در چنین مواقعی سنگین خواند و تصریح کرد: پلیس در اجرای قانون برای تامین امنیت جامعه، مقابله با اشخاصی که با تجاوز به حریم دیگران موجبات ناهنجاری و ناامنی جامعه را فراهم می‌کنند در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس پلیس گیلان با اشاره به اینکه پلیس خواستار آرامش، امنیت مردم است، افزود: پلیس با اشخاصی که در صدد ایجاد ناهنجاری برای جامعه و ناامنی برای مردم باشند برخورد می‌کند.

وی تعامل مردمی با پلیس را خوب توصیف کرد و متذکر شد: با گزارش خوب مردمی، برخورد پلیس با عرضه کنندگان مواد محترقه افزایش می‌یابد.

قائدرحمتی، خاطرنشان کرد: پلیس اقدام‌های خود را در راستای قانون انجام می‌دهد و رفتار مغایر با قانون برای نیروی انتظامی پذیرفته نیست.

وی، نفوذ فرهنگ انحرافی را به دنبال غفلت از خود و دوری از معنویات عنوان کرد و یادآور شد: مسیر رسیدن به هوشیاری، عمل به دستورات دین و اطاعت از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول