اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک-4

رعایتی: راهیان نور سبب افزایش عزت اجتماعی می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور سبب افزایش عزت اجتماعی می‏شود.

رعایتی: راهیان نور سبب افزایش عزت اجتماعی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه شهرستان دامغان اظهار داشت: راهیان نور سفری معنوی، فرهنگی، بصیرتی و سیاحتی است و از بزرگ‏ترین فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‏شود که برای جامعه، خانواده‌ها و به ویژه جوانان درس‌آموز است.

وی تصریح کرد: همه مردم به ویژه جوانان باید به اردوهای راهیان نور توجه کرده و از فرصت تعطیلات آغاز سال برای بهره‌گیری و تهیه توشه معنوی تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه راهیان نور باعث افزایش عزت اجتماعی می‏شود، افزود: اینکه بدانیم شهدا، ایثارگران و رزمندگان چه بهایی برای حفظ و ثبات انقلاب اسلامی پرداخته‌اند، موجب ارتقای آگاهی و افزایش عزت نفس و رضایت‏مندی جامعه و مردم می‌شود.

رعایتی بیان داشت: بهره‌گیری از گنج ارزشمند و عظیم راهیان نور قطعا فایده مادی و معنوی فراوانی دارد و نباید از آن غافل بود.

وی با اشاره به روزهای پایانی سال 91 و آغاز سال جدید افزود: نشانه سال جدید شکوفایی طبیعت است و همه انسان‏ها نیز باید از طبیعت الگو گرفته و این درس طبیعت را در رفتار خود عملی کنند.

رعایتی اضافه کرد: آغاز سال جدید فرصت مغتنمی برای تجدید دیدارها، صله رحم، زدودن غبارها و زنگارهای قلب است اما به فرمایش امیرالمومنین، علی (ع) عید روزی است که در آن گناه نباشد.

وی با اشاره به حضور معاونت‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه دامغان برای بررسی و نظارت عملکردهای سال 91 خاطرنشان کرد: فلسفه نظارت و بررسی، محاسبه رفتارها و برنامه‌هاست؛ آن‏چنان که این موضوع مورد تاکید است که خودتان به حساب خودتان برسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: مشکلات اعصاب و روان و آشفتگی روحی از معضلات انسان امروزی است و امروز برای اینکه دردهای روحی التیام یابد انسان باید به خدا و ذکر خدا توسل بجوید.

رعایتی ضمن برشماری راه‌های کسب آرامش معنوی عنوان کرد: انسان برای کسب آرامش روحی و روانی باید از گناهانی نظیر دروغ‏گویی پرهیز کرده و مراقب آبروی سایر انسان‌ها باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: باید از بیان آنچه واقعیت ندارد و مستند نیست پرهیز کرد؛ ضمن اینکه افشای برخی از واقعیات مصداق اشاعه فحشاست و ضرر آن برای جامعه بیشتر از نفع آن است.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول