اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی – 40

قناعت: خدمات به مسافران نوروزی در گلستان 15 درصد‎ افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از افزایش 15 درصدی ارائه خدمات به مسافران نوروزی 1392 به این استان خبر داد.

قناعت: خدمات به مسافران نوروزی در گلستان 15 درصد‎ افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، جواد قناعت در رزمایش یگان‌های امداد طرح نوروزی سال 1392 ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان اظهار داشت: 56 دستگاه دولتی و خصوصی در حوزه‌های مختلف، آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروز 1392 هستند.

وی بر آمادگی بیشتر دستگاه‌ها در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: گلستان از استان‌های مسافرخیز و پرتردد کشور است و از آنجایی که در مسیر بارگاه امام رضا (ع) قرار دارد، همه ساله میلیون‌ها مسافر از این استان عبور می‌کنند.

رئیس ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گلستان ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به تعطیلی بیشتر در نوروز سال 1392، ورود مسافر به استان 15 درصد افزایش یابد.

به گفته قناعت در سال گذشته بیش از 6 میلیون مسافر به گلستان سفر کردند.

استاندار گلستان افزود: وظیفه مسئولان به خصوص نیروهای نظامی و انتظامی این است که برای امنیت و آرامش بیشتر مسافران نوروزی و اقامت طولانی‌تر آنان در این استان تلاش کنند.

وی اظهار امیدواری کرد در این ایام کمترین مشکل را داشته باشیم و با ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران در ایام نوروز، زمینه‌ای مناسب برای توسعه و رونق بخش گردشگری فراهم شود.

در آستانه فرارسیدن نوروز باستانی و تعطیلات نوروزی، با برپایی مانور یگان‌های موتوری و رزمایش طرح نوروزی ستاد تسهیلات سفر، استان گلستان رسماً پذیرای مسافران و گردشگران نوروز 1392 شد.

در پایان نیز یگان‌های شرکت‌کننده دراین مراسم از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول