اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان اعلام کرد

افزایش جمعیت در روستاهای سمنان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان از افزایش جمعیت در روستاهای شهرستان سمنان براساس آمارهای موجود خبر داد.

افزایش جمعیت در روستاهای سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در گردهمایی شوراهای اسلامی بخش مرکزی سمنان اظهار داشت: اعضای شوراهای اسلامی خادمان بی‏ادعای مردم در شهرها و روستاها هستند.

وی گفت: اعضای شوراها کسانی هستند که بدون هیچ ادعایی وارد این مسئولیت شده‏اند و به صورت شبانه‏روزی در سطح شهر و روستا خادم مردم هستند.

فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه شوراها اصول حاکمیت جهانی جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کرده‏اند، گفت: اداره امور کشور باید با اتکا به آرای عمومی مردم باشد.

سعدالدین بیان داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از موفق‏ترین قانون‏های جهان بوده و بحث مدیریت کشور توسط مردم در آن دیده شده است.

وی افزود: شوراها الگویی برای کار، فعالیت و خدمت به مردم و یکی از مصادیق اجرای احکام الهی هستند و به واسطه نوپا بودن آنها، نباید انتظارات خیلی بزرگی از این نهادهای مردمی داشته باشیم.

سعدالدین اذعان داشت: در ارزیابی‏ها همیشه استان سمنان جزو برترین‏های کشور بوده و انصافاً شوراها تاکنون خوب کار کرده‏اند و این گردهمایی به منظور تقدیر از زحمات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سمنان برپا شده است.

فرماندار شهرستان سمنان متذکر شد: با عنایت به محدودیت مالی در سال‏جاری، شهرداری و شورای شهر سمنان عملکرد خوبی داشته‏اند و اجرایی شدن پروژه‏های بسیار بزرگ و زیربنایی در سمنان گواه این قضیه است.

سعدالدین خطاب به اعضای شوراهای شهر و روستا گفت: از هم‏اکنون برای سال 1392 برنامه‏ریزی‏های لازم را داشته باشید و با افق بسیار خوب و روشن برنامه‏ها را تدوین کنید.

وی در پایان با اشاره به اینکه آمار سرشماری سال 90 افزایش جمعیت در روستاها را نشان می‏دهد، خطاب به اعضای شوراها گفت: با استفاده از کمک‏های دستگاه‏های دولتی و مردمی به آبادانی روستاها بپردازید و در خدمت مردم باشید؛ چراکه کسی که خشنودی و رضایت مردم را جلب کند، در حقیقت رضایت خداوند متعال را کسب کرده است.

انتهای پیام/2249/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول