اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه تاکید کرد

ایجاد اختلافات مذهبی اهرم دشمن برای ایجاد تنش در انتخابات

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه ایجاد اختلافات مذهبی و قومی را اهرم دشمن برای ایجاد تنش در انتخابات دانست.

ایجاد اختلافات مذهبی اهرم دشمن برای ایجاد تنش در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه بشرویه با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: با توجه به اینکه سال آینده دو انتخابات در کشور برگزار می‌شود بی‌شک دشمنان نظام به اشکال مختلف برای ناامیدی مردم و کاهش مشارکت مردمی در انتخابات برنامه‌ریزی می‌کنند.

دشمن به هر نحوی درصدد زیر سؤال بردن سلامت انتخابات است

وی ادامه داد: دشمنان برای اینکه انگیزه مردم برای حضور در انتخابات را کم‌رنگ و سلامت انتخابات ایران را زیر سؤال ببرند، با توطئه‌چینی به دنبال تنش در انتخابات سال آینده هستند.

امام جمعه بشرویه، مشارکت گسترده مردم در انتخابات را پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: دامن زدن به اختلافات سه قوه و کشاندن اختلافات به مردم، ایجاد شکاف سیاسی در بین نخبگان و اقشار مختلف مردم و ترویج روحیه بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان از عوامل تاثیر‌گذار در کاهش مشارکت مردمی است.

شمس‌الدین تصریح کرد: ایجاد اختلافات مذهبی و قومی و ناامن کردن فضای کشور از طریق ترور و بمب‌گذاری اهرم دشمن برای ایجاد تنش در انتخابات است و در این برهه حساس لازم است تا ملت ایران با هوشیاری و آگاهی و حفظ وحدت در راستای تقویت باورهای دینی و اسلامی گام بردارند و با افرادی که قصد سیاه‌نمایی یا بزرگ‌نمایی مسائل جزئی برای رسیدن به مقاصد سیاسی را دارند، مقابله کنند.

مردم با حضور حداکثری در انتخابات آینده بار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت می‌کنند

وی، افزایش تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی برای در تنگنا قرار دادن معیشت مردم را از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه ایران دانست و گفت: ملت ایران با تکیه بر اصل ولایت‌مداری در اوج فشارهای اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند و سبب ناامیدی دشمنان نظام انقلاب اسلامی شدند.

امام جمعه بشرویه تاکید کرد: مردم بار دیگر با حضور خود در انتخابات سال آینده به تمام دنیا نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده و در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی ثابت قدم هستند.

شمس‌الدین، از مناسبت‌های هفته به سالروز بمباران شیمیایی حلبچه توسط رژیم بعثی عراق،ارتحال آیت‌الله سید احمد خمینی و روز بزرگداشت پروین اعتصامی اشاره کرد و اذعان داشت: رژیم بعثی عراق با استفاده از سلاح‌های شیمیایی و کشتار جمعی و کمک کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر هستند، بیش از 5 هزار نفر از مردم بی‌گناه حلبچه را مورد ‌حمله قرار داد و به شهادت رساند.

انتهای پیام/69006/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول