اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان خبر داد

اعزام نخستین کاروان راهیان نور کاشان به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان از اعزام نخستین کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی خبر داد.

اعزام نخستین کاروان راهیان نور کاشان به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مدت پیش‌رو بیش از دو هزار نفر در قالب گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب، خانواده شهدا، خانواده بسیجیان و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان و فعالان طرح صالحین با عنوان کاروان راهیان نور «کاروان شهدای دارالمومنین کاشان» راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

وی افزود: روز گذشته نیز 120 نفر زائر از کاشان در قالب نخستین کاروان اعزامی راهیان نور کاشان با سه دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گفته وی، اعزام کاروان‌های راهیان نور از کاشان به مناطق عملیاتی از روز گذشته آغاز و تا دهم فروردین‌ماه سال آینده به صورت یک روز در میان با 9 کاروان و هر کاروان با پنج دستگاه اتوبوس صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه کاشان، مسافرت رفت و برگشت هر کاروان را چهار روز ذکر کرد و گفت: کاروان‌ها در نخستین روز ضمن استقرار در آبادان، از اروند، فاو، شلمچه و خرمشهر بازدید می‌کنند و در روز دوم به مناطق عملیاتی رمضان، طلائیه و هویزه اعزام می‌شوند.

وی، حضور رزمندگان، فرماندهان و خط شکنان دوران دفاع مقدس در مناطق جنگی به منظور بازگویی وقایع مستند دوران جنگ را از ویژگی اعزام این دوره کاروان راهیان نور دانست.

نائینی، برگزاری محفل انس با قرآن، دعای کمیل، عطرافشانی گلزار شهدا و سایر برنامه‌های فرهنگی و معنوی را از جمله برنامه‌های تدارک دیده برای زائران جبهه‌های حق علیه باطل اعلام کرد.

فرمانده سپاه کاشان همچنین، انتقال فرهنگ جبهه و شهادت، تقویت ولایت‌مداری، حفظ آرمان‌های شهدا، ارتقای بصیرت و آگاهی از فتنه‌های دشمنان را از جمله مهم‌ترین اهداف اعزام راهیان نور در سال جاری برشمرد.

وی در پایان متذکر شد: در کنار بازگویی‌ جانفشانی و ایثار رزمندگان دفاع مقدس، تحلیل وقایع سیاسی به منظور ریشه‌یابی علل وقوع این حوادث و برخورد صحیح با این جریانات نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2406/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول