اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

اعزام کاروان‌های راهیان نور دریایی به خارک از فردا آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از آغاز اعزام کاروان راهیان نور دریایی به جزیره خارک از روز 24 اسفند ماه خبر داد.

اعزام کاروان‌های راهیان نور دریایی به خارک از فردا آغاز می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری در نشست فرماندهان کاروان‌های راهیان نور دریایی با استاندار بوشهر اعزام کاروان راهیان نور را یکی از تاثیرگذارترین ماموریت‌ها ذکر کرد و افزود: وظیفه ما در مقابل انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا بسیار سنگین و مهم است که اعزام کاروان راهیان نور یکی از راه‌های انتقال این ارزش‌ها است.

جمیری با بیان اینکه اعزام کاروان نور دریایی خارک از روز 24 اسفند آغاز می‌شود، تصریح کرد: به طور متوسط روزانه 200 نفر در قالب کاروان راهیان نور به جزیره خارک اعزام می‌شوند که این اعزام‌ها تا دهم فروردین سال 92 ادامه دارد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در این مدت 10 گروه با حدود دو هزار نفر جمعیت به خارک اعزام شوند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه در بخش دانشجویی 11 کاروان از ناحیه بوشهر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، گفت: تا 13 فروردین بیش از 30 هزار نفر به‌وسیله 667 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

جمیری اعزام دانش‌آموزان به سرزمین‌های نور را مورد اشاره قرار داد و افزود: از 12 مهر ماه امسال، دانش‌آموزان به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام شدند که آمار آنان تاکنون به بیش از 11 هزار نفر رسیده است.

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس با اعزام کاروان راهیان نور

استاندار بوشهر نیز گفت: استمرار حرکت شهدا و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس با حضور نسل جوان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس محقق می‌شود.‌

فریدون حسنوند با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران کاروان راهیان نور، اظهار داشت: آشنایی نسل جوان با حماسه آفرینی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس یک ضرورت است که با اعزام به سرزمین‌های نور محقق می‌شود.

وی افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان تأثیر بسیاری در مقابله با اهداف جنگ نرم دشمنان و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اشاعه فرهنگ ایثارگری با آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان محقق می‌شود، گفت: تجربه نشان داده است حضور مردم و خانواده‌های آنان در مناطق جنگی و بهره‌مندی از فضای معنوی حاکم بر این مناطق، می‌تواند نقش بسیار سازنده‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

حسنوند تصریح کرد: حضور نوجوانان و جوانان در کاروان‌های راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثارگری به این نسل‌ها است.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول