اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین:

قصرشیرین آماده استقبال از کاروان‌های راهیان نور است

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: شهرستان مرزی قصرشیرین آماده خدمات‌دهی به کاروان‌های راهیان نور در ایام نوروز است.

قصرشیرین آماده استقبال از کاروان‌های راهیان نور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، حسین پروین بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی استقبال از کاروان راهیان نور اظهار داشت: در تاریخ و فرهنگ هر کشوری روزهایی وجود دارد که می‌توان به‌عنوان شاخص‌ترین و افتخارآمیزترین ادوار تاریخ از آن‌ها نام برد.

وی با بیان اینکه یکی از روزهای پرافتخار انقلاب اسلامی که گذشتگان و آیندگان به آن افتخار می‌کنند، دوران هشت سال دفاع مقدس است، افزود: سلاح‌های شرق و دلار آمریکا نتوانست در آن روزهای جنگ تحمیلی  انقلاب نوپای اسلامی را نابود کند.

پروین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: دشمن با شبیه خون فرهنگی و نقشه‌های مختلف برای مبارزه با انقلاب اسلامی تا الان نتوانسته است اراده مردم را سست کند و اگر تا به این هنگام ناکام مانده به‌خاطر ارج نهادن به ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

وی یکی از عوامل ناکامی دشمنان را آشنا ساختن نسل‌ها‌ی آینده با ارزش‌های اسلامی و انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در حوزه گردشگری یکی از راه‌های مهم و اساسی برای بالا بردن روحیه ایثار، شهادت و حفظ ارزش‌ها در بین جوانان و نوجوانان است.

فرماندار قصرشیرین با تاکید بر اینکه کاروان راهیان نور جرقه‌ای برای انتقال ارزش‌ها است، تاکید کرد: شهرستان مرزی قصرشیرین همانند سنوات گذشته پذیرای کاروان‌های راهیان نور از تمام نقاط کشور است که تمام ارگان‌ها آماده خدمات‌دهی به کاروان‌های بازدیدکننده از مناطق عملیاتی قصرشیرین هستند.

وی در خصوص مکان‌های مورد بازدید کاروان‌های راهیان نور به جبهه شهید بهشتی (نمایشگاه جلوه‌های ایثار) معراج شهدا، جبهه چنگیزی، جبهه روح‌الله، نقطه صفر مرزی خسروی، منطقه سومار و ارتفاعات سان واپا اشاره و خاطر نشان کرد: نصب بیل‌بورد، چاپ بروشور و نصب بنر از اقداماتی است که برای بهتر شناساندن این مناطق به کاروان‌های راهیان نور صورت می‌گیرد.

پروین اظهار داشت: زائرسرای خسروی واقع در خسروی، زائرسرای امام خمینی (ره) که در ابتدای جاده خسروی قرار دارد، مهمان‌سرای جهاد کشاورزی، مهمان‌سرای سپاه ناحیه قصرشیرین از مکان‌های اقامتی است که برای کاروان‌های راهیان نور در نظر گرفته شده است.

وی با یادآوری اینکه بازدید از موزه مردم‌شناسی برای کاروان‌های راهیان نور در شهرستان قصرشیرین رایگان است، بیان داشت: اعزام روحانی به مناطق عملیاتی مورد بازدید برای پاسخ‌گویی به مسائل شرعی و دینی و ایجاد ایستگاه صلواتی از دیگر اقداماتی است که در این مکان‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول