اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رودسر خبر داد

اعزام کاروان 600 نفری راهیان نور از رودسر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رودسر گفت: تعداد 600 نفر در قالب 14 دستگاه اتوبوس از رودسر به مناطق عملیاتی جنوب از 26 اسفند جاری به مدت چهار روز اعزام می‌شوند.

اعزام کاروان 600 نفری راهیان نور از رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رحمان عصامی عصر امروز در جلسه «هماهنگی اعزام راهیان نور» که با حضور فرماندار و جمعی از روسای این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: زنده نگه داشتن و گسترش کاروان راهیان نور، کم‌هزینه‌ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را نقش موثری در پاسداری از انقلاب دانست و افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

این مسئول اذعان کرد: شهدا با پیروی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ایثار، شجاعت و اعتماد به‌نفس در دوران هشت سال دفاع مقدس آزادی و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر خاطرنشان کرد: شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل 33 کشور جهان ایستادگی کردند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.

وی با اشاره به اینکه انتقال فرهنگ آرمانی دفاع مقدس به نسل آینده وظیفه همگان است، یادآور شد: اعزام کاروان راهیان نور یکی از راه‌های رسیدن به این هدف است.

عصامی، از اعزام کاروان به سفر راهیان نور خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد 600 نفر در قالب 14 دستگاه اتوبوس از ناحیه رودسر به مناطق عملیاتی از 26 اسفند جاری به مدت چهار روز اعزام می‌شوند.

فرماندار رودسر نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا بیمه شده است، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امری ضروری است.

رضا دوست‌جلالی، تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران اعزام این کاروان‌ها را باقیات و صالحات خواند و بر همکاری اداره‌ها، نهادها و واحدهای تولیدی در اعزام این کاروان‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/84002/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول