اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد تاکستان:

راهیان‌ نور دانشجویی عمق آشنایی با فرهنگ ایثار است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد تاکستان گفت: برپایی اردو‌های راهیان‌ نور دانشجویی عمق آشنایی آنان با فرهنگ ایثار دفاع مقدس است.

راهیان‌ نور دانشجویی عمق آشنایی با فرهنگ ایثار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان مراسم بدرقه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برگزار شد.

در این اردو 450 دانشجوی تاکستانی در قالب کاروان راهیان‌ نور به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی اعزام شدند.

در این سفر معنوی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد تاکستان به مدت پنج روز از یادمان‌های شهدای هویزه، شلمچه، طلائیه، فکه و همچنین معراج شهدا بازدید به عمل می‌آورند.

محمد بهرام‌زاده در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان، افزایش سطح اعتقادات قلبی و دینی در بین دانشجویان را از اهداف برپایی چنین اردو‌های معنوی دانست و اظهار داشت: دانشجویان با حضور در کاروان‌های راهیان‌ نور و بازدید از یادمان‌های عشق و ایثار با عمق جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا آشنا می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان افزود: یکی دیگر از اهداف اردو‌های راهیان نور شناخت عمق سختی‌ها  و مشکلات دست‌یابی به انقلاب اسلامی است که دانشجویان عزیز ما بدانند این نظام اسلامی با چه زحماتی و با ریخته شدن خون چه جوانان با رشادتی به دست ما رسیده است.

بهرام‌زاده پیرامون ضرورت مقابله با جنگ نرم در دوره کنونی تصریح کرد: امروز آحاد دانشجویان ایران اسلامی جزو خط‌شکنان و سربازان هوشیار جنگ نرم بوده و در عرصه‌های علمی و فرهنگی نیز باید خط‌شکن بوده و درخشش پیدا کنند.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول