اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد

اعزام 260 بسیجی آستارایی به سفر راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: 260 نفر از بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج آستارا در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

اعزام 260 بسیجی آستارایی به سفر راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمد رضا منشوری عصر امروز در مراسم اعزام بسیجیان این شهرستان به اردوی راهیان نور، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پیروی از راه آنها تحکیم پیوند ارزش‎هاست که نسل جوان راه این بزرگواران را می‌پیمایند.

وی با بیان اینکه ارزش‎های اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل جوان به‌درستی تبیین و انتقال داده شود، افزود: بسیجیان و رهروان شهیدان اسلام و دفاع مقدس با اعزام به مناطق جنگی و عملیاتی جلوه‎های عینی ایثار و مقاومت را درک می‎کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار کاروان راهیان نور بسیج محلات و اقشار به این سفر معنوی اعزام شدند، تصریح کرد: در این اردوی چهار روزه 260 نفر از بسیجیان حوزه‌های مقاومت شهرستان عازم این اردوی معنوی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا، بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، طلائیه، دهلاویه و دیگر مناطق عملیاتی مشخص شده را جزو برنامه اردویی کاروان راهیان نور این شهرستان عنوان کرد.

وی استقبال بسیجیان آستارا در اردوهای کاروان راهیان نور را بیشتر از سال‎های گذشته دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان با حضور در این مناطق، میثاقی دوباره با شهدا، امام (ره) و ولایت فقیه می‎بندند که حراست از این ارزش‌ها و دستاوردها وظیفه‌ای همگانی است و همه باید در راستای حفظ این ارزش‌ها بکوشند.

به گفته منشوری، زائران در قالب پنج دستگاه اتوبوس راهی سفر معنوی راهیان نور شدند.

انتهای پیام/84001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول