اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بویین زهرا تأکید کرد

بهره‌گیری از راویان توانمند در کاروان‌های راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه امام‌حسین (ع) بویین زهرا بر بهره‌گیری از راویان توانمند در کاروان‌های راهیان‌نور تأکید کرد.

بهره‌گیری از راویان توانمند در کاروان‌های راهیان‌نور

یوسف ابوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا پیرامون برپایی اردو‌های راهیان‌نور در آستانه سال جدید اظهار داشت: برگزاری اردو‌های راهیان‌نور جزو بزرگترین عملیات‌های فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان بوده که بسیاری از جوانان و نوجوانان با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس از نزدیک با حماسه‌های رزمندگان آشنا می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام‌حسین (ع) شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه در سال جاری نیز تعدادی زیادی از مردم در قالب اقشار مختلف بسیج آماده حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستند، بیان داشت: امروز با توجه به تهدیدات کنونی دشمنان نیاز به بهره‌گیری از حماسه‌‌سازی رزمندگان برای برطرف کردن مشکلات و آینده‌سازی به خوبی احساس شده و این نیاز باید با الگوگیری از فرهنگ ایثار پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه شهدا در هر زمان الگوی کاملی برای ملت ایران هستند، تصریح کرد: رشد گسترده نام‌نویسی‌ها برای حضور در کاروان‌های راهیان‌نور 91 - 92 نشان‌دهنده این مسئله است که ملت ایران به هر میزان نیز زیر تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی قرار گیرد، قطعا تسلیم چنین فشار‌هایی نشده و با مدد‌جویی از شهدا بر این مشکلات فائق آمده و آن‌ها را برطرف می‌کند.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف برای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های مربوط به راهیان‌نور در شهرستان بویین زهرا ادامه داد: این همکاری‌ها همانند سال‌های گذشته صورت گرفته و کمک‌های درخوری در این راستا هرساله از سوی نهاد‌های مختلف بویین زهرا صورت می‌گیرد.

وی بهره‌گیری از راویان مختلف را از راهکار‌های تعمیق فرهنگ دفاع مقدس بین زائران راهیان‌نور برشمرد و تصریح کرد: جلسات و نشست‌های متعددی در راستای هرچه‌ باشکوه‌تر برگزار کردن این اردوها در شهرستان بویین زهرا در حال برگزاری بوده و هماهنگی‌های لازم نیز در حال انجام است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام‌حسین (ع) شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری با برطرف کردن نواقص سال‌های گذشته و افزایش امکانات، کاروان‌ها را ساماندهی و نسبت به اعزام آنان اقدام کنیم.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول