اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

اعزام نخستین کاروان راهیان نور از عسلویه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه از اعزام نخستین کاروان راهیان نور از عسلویه خبر داد.

اعزام نخستین کاروان راهیان نور از عسلویه

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی عصر امروز در آیین اعزام نخستین کاروان راهیان نور عسلویه اظهار داشت: اردوهای راهیان نور اهمیت زیادی در تقویت معنویت و ارزش‌ها دارد و تقویت این اردوها لازم است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی اردوها و جذب جوانان به اردوها از اولویت‌های مسئولان است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف موردنظر برسیم.

فرمانده سپاه عسلویه خاطر نشان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم و در راستای پربارتر کردن اردوها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء(س) منطقه ویژه پارس نیز گفت: این کاروان به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عازم مناطق معنوی و شهرهای مرزی استان خوزستان شدند.

محمدتقی علوی افزود: این کاروان از مناطق شلمچه، اروند کنار، طلائیه، فکه، فتح المبین، دوکوهه و یادمان‌های شهدای هویزه، بازدید و زیارت خواهند کرد.

سرپرست کاروان راهیان نور منطقه ویژه پارس نیز در ارتباط با این سفر مذهبی و معنوی اظهار داشت: کاروان راهیان نور منطقه ویژه پارس با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بار دیگر با شهدا و آرمان‌های بلند آنان در دفاع از مرزهای این کشور تجدیدپیمان می‌کنند و با شهدا عهد خواهند بست تا تمام توان و تلاش خود را در راستای سرافرازی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه انرژی و اقتصادی به ‌کار گیرند.

هادی رنجبر در پایان افزود: در این سفر که با استقبال پرشور جهادگران عرصه نفت در منطقه ویژه پارس همراه بود، برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و بصیرت‌افزایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول