اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب اعضای شورای شهر

شهرداری اردبیل 500 میلیون تومان به راهیان نور کمک کرد

خبرگزاری فارس: اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با تصویب پیشنهاد شهرداری مبنی بر کمک 500 میلیون تومان برای کاروان راهیان نور، با اختصاص این رقم موافقت کردند.

شهرداری اردبیل 500 میلیون تومان به راهیان نور کمک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در جلسه صبح امروز شورای شهر اردبیل اعضای شورای شهر در حالی با این پیشنهاد موافقت کردند که به گفته شهردار معادل این رقم را استانداری از محل حوادث غیر‌مترقبه روزهای گذشته به حساب شهرداری واریز کرده و در حقیقت این رقم مبلغ هزینه شده از سوی شهرداری اردبیل محسوب نمی‌شود بلکه افتخاری است برای ما که در این حرکت فرهنگی و معنوی با عنایت استاندار مشارکت کنیم.

اما تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل به این مصوبه ایراد گرفته و با آن مخالفت کردند که یکی از اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: چنین کارسازی با واسطه شهرداری خلاف قانون است و باید کمکی که انجام می‌شود مستقیم بوده و از طریق شهرداری نباشد چرا که ما در آینده نمی‌توانیم پاسخگوی دستگاه‌های نظارتی به ویژه بازرسی و خزانه‌داری باشیم.

علیرضا دباغ عبداللهی خاطرنشان کرد: چگونه است که از بین 40 دستگاه اجرایی کمک‌ها به صورت بلاواسطه و مستقیم انجام می‌شود اما به درخواست مسئولان استان کمک به این حرکت فرهنگی از سوی شهرداری باید با رقم 500 میلیون تومان و به صورت دست دوم انجام شود که قطعاً در بررسی اسناد جای تردید وجود خواهد داشت.

وی یادآور شد: ما نباید در چنین مسائلی به عنوان میانجی و یا حلال مشکلات وارد شویم چرا که استانداری می‌تواند بلاواسطه رقم 500 میلیون تومان را به این مجموعه و طرح کمک کند و دیگر نیازی نیست از طریق شهرداری این پرداختی انجام شده و مبلغ مورد نظر نیز جبران شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر اردبیل با کمک 10 میلیون تومانی به دفتر نهج‌البلاغه اردبیل موافقت کردند و همچنین در راستای تفاهم و همکاری با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی 2 میلیون تومان به همت شورا و شهرداری کمک شد.

در این جلسه نامه استاندار اردبیل خطاب به شورا و شهرداری اردبیل در مناسب و مطلوب بودن تفریغ بودجه سال‌های 87 تا 90 قرائت شد و اعلام شد هیچگونه خلا و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

همچنین در این جلسه شهرداری و شورای شهر اردبیل 5 میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند تا در این کار خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

در پرداختی پرسنل شهرداری حتی یک روز تاخیر را صواب ندانستم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در آخرین جلسه شورای شهر اردبیل در سال 91 با قدردانی از همراهی و همدلی اعضای شورای شهر با شهرداری در اجرا و حرکت منسجم برنامه‌های تقویتی بیان داشت: ما هر توفیقی را به دست آوردیم با درایت و همدلی و حمایت شورای شهر بوده که امیدواریم در چند ماه باقیمانده از عمر شورای سوم نیز همین همراهی‌ها و همدلی‌ها ادامه پیدا کند.

صدیف بدری با اعلام اینکه تاکنون 21 ماه افتخار خدمت به مردم اردبیل را داشته و سعی کردم نهایت تلاشم را در خدمت به مردم انجام دهم، گفت: یکی از افتخارات شهرداری در دو سال اخیر این بوده است که در پرداختی پرسنل حتی یک روز تاخیر را نیز نداشتیم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار این حمایت همه‌جانبه در خدمت‌رسانی به شهروندان نیز با برنامه‌ریزی و منسجم حرکت‌ کرده‌ایم و برای سال آینده نیز مصمم هستیم از همان اولین روزهای سال آینده در خدمتگزاری به مردم حاضر و‌ آماده باشیم.

انتهای پیام/62001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول