اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه:

اردوهای راهیان نور یک دانشگاه برای نسل جوان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه گفت: اردوهای راهیان نور یک دانشگاه برای نسل جوان است و موجبات آشنایی جوانان و نوجوانان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس می‌شود.

اردوهای راهیان نور یک دانشگاه برای نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان عسلویه اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در تمام عرصه‌ها حاضر بوده‌اند و بخش عظیمی از موفقیت نظام مرهون تلاش و فعالیت بسیجیان است.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شاهد فداکاری و ایثارگری بسیجیان بودیم و بعد از دفاع مقدس و در عمران و آبادانی ایران اسلامی نیز شاهد حضور بسیجیان هستیم.

فرمانده سپاه عسلویه خاطر نشان کرد: امروز دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به مقابله با نظام آمده‌اند و باید با بصیرت و ولایت‌مداری در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

رفعتی تصریح کرد: بدون تردید نقش بسیجیان در مقابله با تهاجم فرهنگی بسیار تعیین‌کننده و تأثیرگذار است و امروز بسیج در جنگ نرم حضوری تأثیرگذار دارد.

وی اضافه کرد: حفظ وحدت، همدلی و حرکت در مسیر ولایت فقیه موجبات خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود و ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم موجبات موفقیت دشمنان می‌شود.

رفعتی گفت: امروز همه باید با عزم راسخ در مسیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت کنیم و بسیج در این مسیر نیز باید پیشگام باشد.

وی در ادامه به اهمیت اردوهای راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: اردوهای راهیان نور یک دانشگاه برای نسل جوان است و موجبات آشنایی جوانان و نوجوانان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس می‌شود.

رفعتی در پایان بیان داشت: افزایش سطح کیفی اردوهای راهیان نور امری لازم است و سپاه در چند سال اخیر در این راستا گام‌های اساسی برداشته است.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول