اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت ورزش و جوانان:

موفقیت همدان در ورزش حکایت از همدلی اهالی ورزش استان دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: موفقیت همدان در ورزش و کسب عناوین قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی حکایت از همدلی اهالی ورزش در استان دارد.

موفقیت همدان در ورزش حکایت از همدلی اهالی ورزش استان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمید سجادی که برای مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و خبرنگاران ورزشی استان به همدان سفر کرده بود در دیدار با مدیر و معاونان اداره کل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: همدان در بخش ورزش به لحاظ کمی و کیفی جزو استان‌های موفق کشور است و موفقیت‌هایی که در سال‌جاری در بخش قهرمانی و پرداختن به ورزش همگانی انجام شده شاهدی بر این مدعا است.

وی افزود: کسب مدال نقره کشتی المپیک برای کاروان اعزامی کشورمان توسط ورزشکار با غیرت همدانی و همچنین سه سهمیه از همدان در المپیک باعث شده، این استان بتواند در عرصه قهرمانی جایگاه خوبی را در کشور داشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: کسب بیش از 500 مدال توسط ورزشکاران همدان در میادین ملی و بین‌المللی نشان از ظرفیت بالا در قهرمان‌پروری دارد و توجه شایسته مدیران ورزشی این استان به ورزش قهرمانی است و با توجه به سبقه خوبی که در گذشته ورزش همدان وجود داشته و دارد این روند قطعاً رو به رشد خواهد بود.

به گفته وی، همدان از گذشته در ورزش قهرمانی استعدادهای خوبی داشته است که در حال حاضر با زیرساخت‌های مناسبی که در استان فراهم شده و ساخت و ساز و سخت‌افزاری‌هایی که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید این مدال و کسب عناوین‌ قطعاً افزایش خواهد داشت.

سجادی با اشاره به این‌که همدانی‌ها از دیرباز قدرشناس مدیران و دلسوزان ورزشی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در مدتی که مدیرکل ورزش و جوانان همدان در استان مدیریت ورزش را در اختیار داشته‌اند با کمک معاونان و همکاری اداره کل و اداره‌های شهرستان‌های تابعه تحولات مناسب در امور زیربنایی و توسعه ورزش در ابعاد قهرمانی و حرفه‌ای ایجاد کرده‌ و جزو مدیران نمونه و مورد وثوق وزارت ورزش و جوانان است.

همزمان با سفر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان 500 نفر از مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی شامل هیئت‌های ورزشی هاکی با 36 مدال، دوچرخه‌سواری و شمشیربازی با 30 مدال، تیراندازی با 27 مدال، دو و میدانی با 25 مدال، فوتبال، بیماران خاص و همگانی با 20 مدال، اسکیت با 17 مدال و آمادگی جسمانی با 11 مدال جزو بیشترین مدال‌آوران بودند و همچنین هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان 80 عنوان قهرمانی که معادل با صعودهای مرتفع و مدال‌های کسب شده در رقابت‌های سنگنوردی آسیایی و کشوری است را کسب کرده بود و 40 نفر از اصحاب رسانه‌های شنیداری، دیداری، گفتاری و سایبری استان و همچنین صدا و سیمای مرکز همدان با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شدند.

انتهای پیام/89020/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول