اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان خبر داد

برگزاری مراسم گلریزان خبرنگاران ورزشی همدان به نفع کودکان بی‌بضاعت

خبرگزاری فارس: مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان از برگزاری مراسم گلریزان و مسابقه فوتسال دوستانه و خیرخواه به نفع کودکان بی‌بضاعت به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین خبر داد.

برگزاری مراسم گلریزان خبرنگاران ورزشی همدان به نفع کودکان بی‌بضاعت

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: در نخستین گام بعد از تشکیل تیم فوتسال خبرنگاران همدانی و همچنین انجام چندین جلسه تمرینی در سالن شش هزار نفری انقلاب و آمادگی نسبی به دعوت اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین، یک بازی دوستانه فوتسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: این بازی دوستانه به بهانه برگزاری مراسم گلریزان برای کودکان بی‌بضاعت با تیم منتخب مدیران و رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان فامنین انجام خواهد شد.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان تصریح کرد: محمدتقی رحیمی مدیر اداره ورزش و جوانان پیگیری و همکاری مناسبی برای انجام این بازی داشته است و با هماهنگی انجام شده این بازی دوستانه و مراسم گلریزان در سالن امام علی (ع) با حضور مسئولان بومی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان به منظور همدلی و ایجاد اتحاد در بین خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان همدان بوده و برگزاری مسابقات دوستانه و خیرخواهانه از مهم‌ترین فعالیت و برنامه‌های تیم فوتسال خبرنگاران به مناسبت‌های مختلف خواهد بود.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: انجام بازی دوستانه فوتسال، انجام حرکات رزمی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای کودکان و خانواده‌های بی‌بضاعت و بی‌سرپرست شهرستان فامنین جزو برنامه‌های این مراسم گلریزان خواهد بود که با حضور امام‌ جمعه، مدیران اداره‌های مختلف، نمایندگان مردم همدان در مجلس و مردم فهیم و نوع‌دوست فامنینی صبح پنج‌شنبه 24 اسفند برگزار خواهد شد.

گفتنی است، استان همدان بیش از 30 خبرنگار و عکاس ورزشی دارد و برای نخستین‌ بار انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان تشکیل شده و انسجام رسمی پیدا کرده است.

انتهای پیام/89020/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول