اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز خوب فوتبال همدان

الوند و پاس دل همدانی‌ها را با برد‌های 3 امتیازی شاد کردند

خبرگزاری فارس: نمایندگان شایسته فوتبال همدان در مسابقات لیگ دسته اول با غلبه بر میهمان و میزبان خود موفق شدند ضمن کسب سه امتیاز حساس این مسابقات وضعیت خود را در جدول رده‌بندی گروه‌بندی این رقابت‌ها بهبود بخشند.

الوند و پاس دل همدانی‌ها را با برد‌های 3 امتیازی شاد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) که به ایستگاه بیستم خود رسیده بود با پیروزی تیم‌های الوند و پاس همدان برابر حریفان خود به پایان رسید.

در گروه الف این رقابت‌ها تیم فوتبال الوند همدان که با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی با حمایت بخش خصوصی پا به این رقابت‌ها گذاشته در این هفته از ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم اتکای گلستان با حضور بیش از 2 هزار تماشاگر پرشور و خونگرم همدانی پذیرایی کرد.

این بازی عصر شنبه با قضاوت جمشید محمدی داور وسط، اسد حاج محمد و امیر بالاورد کمک‌داور و میثم پورکریمیان داور چهارم و همچنین با نظارت عبود سنگاشکن برگزار شد.

در این بازی رضا طلایی‌منش با ترکیب هادی زرین ساعد، میلاد احمدی، محسن خدا بنده‌لو ( علیرضا شاهسوند 60)، ایرج لطفی، محمد ابراهیم خسروی، آرمین طلایی منش، سید جمال معصومی، مهران جعفری (مصطفی قیصری 94)، ایمان رضایی (حمید گلزاری امجد 54) و حسین کاظمی برابر حریف شمالی خود صف‌آرایی کرد تا بتواند حداکثر امتیاز را از یک بازی خانگی کسب کند.

سفیدپوشان الوند همدان در دقایق ابتدای بازی در یک حمله و اشتباه مسلم خط دفاعی و دروازه‌بان این تیم توسط روح‌الله عطایی مهاجم تیم اتکا در دقیقه 9 به ثمر رسید تا تیم میزبان در خانه یک بر صفر بازنده این دیدار باشد.

در ادامه کار و تنها هشت دقیقه از دریافت گل کاپیتان ریز نقش الوند‌ی‌ها موفق از فاصله دور با یک ضربه ایستگاهی زیبا نتیجه بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم در دقیقه 17 در همه چیز برابر باشند و با این نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی متعادلی را هر دو تیم از خود ارائه دادند و این تیم الوند همدان بود مزد زحمات و حملات خود را گرفت و در دقایق پایانی بازی حمید گلزاری‌امجد موفق شد با شوت سنگین گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا مردم خونگرم همدانی را با دل شاد به خانه بفرستد تا با حساب دو بر یک الوندی‌ها برنده بازی لقب بگیرد.

در این بازی آرمین طلایی‌منش از الوند همدان و عرفان شهیدی از اتکای گرگان با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال الوند همدان موفق شد با کسب این سه امتیاز حساس و شیرین 35 امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم گروه الف رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) استحکام بخشید تا با اختلاف چهار امتیازی تیم صدرنشین گسترش فولاد تبریز جدی‌ترین تعقیب‌کننده این تیم باشد.

سفیدپوشان الوند همدان روز دوشنبه هفتم اسفند باید در بوشهر برابر تیم پرطرفدار شاهین این شهر به میدان برود.

بازی تیم فوتبال پاس دیگر نماینده فوتبال همدان در اهواز برابر تیم ملی حفاری این شهر با قضاوت علیرضا فغانی داور وسط، محمد عطایی و جواد قنبریان کمک‌داور و روح‌الله شریفی داور چهارم در ورزشگاه اختصاصی نفت برگزار شد.

شاگردان امید طیری موفق شدند با گل‌های اویس کردجهان و مهرداد رضایی با حساب دو بر صفر حریف اهوازی خود را شکست دهد.

تیم پاس همدان با این سه امتیاز توانست ضمن صعود دو پله‌ای در جدول رده‌بندی 35 امتیازی شد و بعد از تیم‌های شهرداری یاسوج و استقلال خوزستان در جایگاه سوم جدول رده‌بندی این گروه قرار دارد.

انتهای پیام/89020/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول