اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خبر داد

باشگاه شهرداری همدان میزبان مسابقات آزاد بیلیارد در رشته اسنوکر

خبرگزاری فارس: سخنگوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از برگزاری مسابقات آزاد بیلیارد در رشته اسنوکر با حضور بازیکنان 5 استان کشور خبر داد.

باشگاه شهرداری همدان میزبان مسابقات آزاد بیلیارد در رشته اسنوکر

امیرحسین اسکندریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بعد از انجام سه دوره مسابقه انتخابی و شناسایی برترین‌های بیلیارد شهر همدان در رشته اسنوکر، باشگاه شهدای شهرداری همدان اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات آزاد با حضور بازیکنان پنج استان کشور خواهد کرد.

وی افزود: طی فراخوان و ارسال نامه به ادارات ورزش و جوانان استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، مرکزی و همچنین شهرستان‌های تابعه استان همدان، از فعالان و برترین‌های بیلیارد در رشته اسنوکر دعوت به عمل آمده است تا در این رقابت‌ها حضوری پررنگ داشته باشند.

سخنگوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: این مسابقات که به صورت آزاد برگزار خواهد شد شش توپه و در جدول دوحذفی انجام می‌شود که بر اساس اعلام اولیه بازیکنان موظف هستند که با لباس رسمی شرکت کنند.

وی یادآور شد: با واگذاری قسمت غیر‌آبی به بخش خصوصی و مشارکت و تعامل خوبی که وجود دارد در قسمت فوقانی مجموعه آبی تفریحی شهدای شهرداری شرایط برای استفاده از بولینگ، بیلیارد، سالن ماساژ، تنیس روی میز و فوتسال دستی فراهم شده است و به تازگی سه میز بیلیارد رشته اسنوکرمدل پرینس که مربوط به مسابقات جهانیIBSF بوده خریداری شده و این رقابت‌ها بر روی این میزها انجام خواهد شد.

اسکندریان خاطرنشان کرد: نفرات شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در روز پنج‌شنبه 25 اسفندماه پذیرش می‌شوند و مسابقات از روز جمعه 26 اسفندماه در قسمت غیر‌آبی مجموعه آبی تفریحی شهدای شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه آیا نفرات برتر این رقابت‌ها از جوایز نقدی برخوردار خواهند شد، گفت: در بخشنامه برگزاری این مسابقات به نفرات اول 4 میلیون ریال، نفر دوم 2 میلیون ریال، نفر سوم یک میلیون ریال و از نفر چهارم تا هشتم 300 هزار ریال جوایز نقدی پرداخت می‌شود.

سخنگوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: به منظور جذب علاقه‌مندان به رشته‌های مفرح بیلیارد و بولینگ با تصویب شورای سازمان و همچنین ابلاغ به باشگاه‌ شهدای شهرداری تا پایان سال و همچنین سال 92 مسابقات خوبی به مناسبت‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

باشگاه شهرداری در حال حاضر زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان فعالیت دارد و با در اختیار داشتن مجموعه آبی شهدای شهرداری شامل استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، تنیس روی میز، زمین فوتبال چمن استاندارد، سالن سرپوشیده چندمنظوره، سالن مجهز بدنسازی و خوابگاه مناسب برای اسکان تیم‌ها با بیش از 80 تختخواب، سالن اجتماعات و آکادمی به عنوان یکی از مراکز منسجم ورزشی در استان همدان و غرب کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89020/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول