اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال

آه از نهاد همدانی‌ها بلند شد

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال تیم پاس در همدان و الوند در بوشهر برابر حریفان شکست خوردند تا آه از نهاد همدانی‌‌ها بلند شود.

آه از نهاد همدانی‌ها بلند شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان، در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال پاس در یک بازی خانگی با نتیجه یک بر صفر از تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان شکست خورد و الوند همدان نیز با نتیجه دو بر صفر مقابل شاهین بوشهر تن به شکست داد.

تیم فوتبال پاس از ساعت 15 در همدان میزبان استقلال خوزستان بود؛ شاگردان امید طیری که هفته گذشته با برد مقابل تیم خوزستانی، ملی حفاری روحیه خوبی داشتند، برای نزدیک شدن به صدر جدول وارد میدان شدند.

قضاوت این دیدار را محمدرضا اکبریان (داور وسط)، علی میرزابیگی و آرمان اسعدی (کمک داوران) و امید سعیدفر (داور چهارم) برعهده داشتند.

در این بازی وحید علی‌آبادی از پاس و سعید عنافچه، محمد سرافراز، محمد نبگان و عبدالهادی حنیفر از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه اول استقلالی‌های جنوب چندین موقعیت صددرصد را از دست دادند.

گل نخست این بازی در نیمه اول از روی نقطه پنالتی بر روی خطای جلیل احمدی بر روی محمد معاوی رقم خورد که این بازیکن از روی نقطه پنالتی در دقیقه 19 این پنالتی را تبدیل به گل کرد که کادرفنی پاس به شدت به نسبت به این موضوع اعتراض داشتند.

در نیمه دوم پاس هرچه کرد، نتوانست راهی به دروازه استقلال پیدا کند؛ بازی تکراری و بی‌برنامه پاس در بازی‌های خانگی باعث شده تا تیم‌ها بتوانند به راحتی در همدان از پاس امتیاز بگیرند، تنها اصرار پاس به ارسال از جناحین بر روی دروازه است که این راهکار توسط تیم‌ها مهار شده است.

پاس همدان با این باخت 35 امتیازی باقی ماند و به رتبه چهارم جدول سقوط کرد؛ در این گروه تیم فوتبال شهرداری یاسوج با 39 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های استقلال صنعتی خوزستان و شهرداری تبریز از جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌های شهرداری یاسوج هستند.

در گروه «الف» این مسابقات، الوند که به آوردگاه بوشهر سفر کرده بود تا از صدر جدول عقب نیفتد با دو گل از تیم شاهین شکست خورد.

الوندی‌ها هم روز تلخ فوتبال همدان را تکمیل کردند.

الوند با این باخت 38 امتیازی باقی ماند، اما هنوز با هفت امتیاز اختلاف با تیم گسترش فولاد تبریز در جایگاه دوم قرار دارد. باخت این هفته نمایندگان همدان موجب شد تا احتمال صعود مستقیم این دو تیم به لیگ برتر کمرنگ شود و تنها منتظر باشند تا شاید به عنوان تیم دوم راهی به لیگ برتر بیابند.

* ترکیب پاس همدان:

جلیل ‎‌احمدی، مجتبی شیری، حمید فتحی، عباس کاظمیان(مرتضی تبریزی 70 )، کریم شاوردی، قاسم پوراسدالله (علی مطوری 78 )، محسن پورحاجی، امیر گداری، لفته حمیدی (احمد تقوی 55 )، وحید علی‌آبادی و مقداد قباخلو

سرمربی : امید طیری

*ترکیب استقلال خوزستان

امین جهانمهر، حامد منصوری، حسین یوسفی، مهدی نظری، مهدی طیبی، پوریا درکه، محمد معاوی، شمس (مجتبی زارع 77)، سرافراز ( عبدالهادی حنیفر 68 )، سعید عنافچه (محمد نبگان 63)، حسن معاوی

سرمربی : عبدالمجید باقری‌نیا

انتهای ‌پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول