اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 91

خبرنگاران و عکاسان ورزشی رسانه‌های همدان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان همدان از تجلیل و تقدیر از خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان همزمان با مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی همدان در سال 91 خبر داد.

خبرنگاران و عکاسان ورزشی رسانه‌های همدان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید عبدی افتخاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روزهای پایانی سال‌ جاری از بیش از 500 ورزشکار و افتخارآفرین، مدال‌آور جهانی و آسیایی و ملی و بین‌المللی همدان که در سال جاری موفق به کسب عنوان‌های قهرمانی شده‌اند در مراسمی به صورت ویژه تجلیل می‌شود.

این مسئول افزود: این مراسم با حضور حمید سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان، علی‌محمد آزاد استاندار، اعضای مجمع نمایندگان استان، مدیران ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه، روسای هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران رشته‌های مختلف فردا سه‌شنبه 22 اسفند ماه در سالن صخره‌نوردی زنده‌یاد میرزاجانی همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: در این مراسم نیز از قهرمانان و ورزشکاران همدانی کاروان ورزشی اعزامی به المپیک 2012 لندن تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد و همکاری نزدیک خبرنگاران رسانه‌های استان شامل خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی استان، سایت‌های خبری و همچنین بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز همدان با این اداره کل یادآور شد: به منظور تقدیر از اصحاب رسانه‌های شنیداری، دیداری، گفتاری و سایبری و همچنین صدا و سیمای مرکز همدان و به پیشنهاد حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل، از 40 نفر از اهالی رسانه تقدیر خواهد شد.

به گفته افتخاری همچنین از شش خیر ورزش‌دوست که در سال جاری اقدام به تیم‌داری کرده و در رقابت‌های لیگ کشور حضور داشته‌اند، تجلیل می‌شود.

این مسئول ادامه داد: هیئت‌های ورزشی هاکی با 36 مدال، دوچرخه‌سواری و شمشیربازی با 30 مدال، تیراندازی با 27 مدال، دو و میدانی با 25 مدال، فوتبال، بیماران خاص و همگانی با 20 مدال، اسکیت با 17 مدال و آمادگی جسمانی با 11 مدال جزو بیشترین مدال‌آوران بین رشته‌های ورزشی همدان بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ابراز داشت: همچنین هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان 80 عنوان قهرمانی که معادل با صعودهای مرتفع و مدال‌های کسب شده در رقابت‌های سنگنوردی آسیایی و کشوری است را کسب کرد.

در ادامه این نشست سخنگو و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: همکاری و تعامل خبرنگاران و اهالی رسانه استان در سال 91 باعث شده تا اخبار و اتفاقات رویداد‌های ورزشی که در رشته‌های مختلف در سطح لیگ‌های برتر و دسته‌های پایین‌تر به میزبانی همدان برگزار شد بسیار خوب در رسانه‌های منعکس شود و افتخاری برای جامعه خبری استان همدان محسوب می‌شوند.

حمدالله چاروسایی با ابراز خرسندی از تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان خاطرنشان کرد: تشکیل این انجمن با حضور همه خبرنگاران و عکاسان فعال ورزشی استان تأثیر خوبی در تعامل و همکاری دوسویه این اداره کل و اهالی رسانه خواهد داشت.

وی ابراز داشت: در اختیار گذاشتن سالن تمرینی در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب برای تیم خبرنگاران و انجمن ورزشی‌نویسان استان نخستین گام همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اهالی رسانه بوده و قطعاً برای انسجام این تیم فوتسال همکاری‌ و کمک‌های بیشتری خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: اسامی برخی از ورزشکاران که در مراسم فردا مورد تجلیل قرار خواهند شامل مهدی صمدیان تبار برنده طلای آسیایی تکواندوی ویتنام، محمدمهدی جمشیدی برنده نقره جهانی تکواندوی کلمبیا، نرگس خدابنده‌لو برنده برنز قایقرانی بین‌المللی آلمان، احمدرضا سلگی برنده نقره آسیایی سنگنوردی همدان، صادق گودرزی برنده نقره کشتی بین‌المللی اسپانیا و مهران میرزایی برنده طلای کشتی جهانی تایلند است.

این مسئول گفت: میثم مصطفی‌جوکار برنده طلای کشتی جهانی فنلاند، بهاره بیگی برنده طلای بین‌المللی امارات بیماران خاص در رشته پینگ‌پنگ، مجتبی نوترکی برنده طلای جهانی پرورش اندام تایلند، فاطمه خیاطی برنده نقره دوومیدانی غرب آسیا و حسن دایمی ملقب به مرد جاده‌های ایران در رشته دوچرخه‌سواری از دیگر افرادی هستند که تجلیل می‌شوند.

آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان همدان فردا سه‌شنبه 22 اسفند ماه با حضور حمید سجادی معاون وزیر ورزش، علی‌محمد آزاد استاندار، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه، روسای هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران رشته‌های مختلف در سالن صخره‌نوردی زنده‌یاد میرزاجانی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89020/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول