اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات همدان در دیدار با ورزشی‌نویسان همدان:

همدلی خبرنگاران ورزشی سبب پیشرفت ورزش همدان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات همدان گفت: خبرنگاران ورزشی همدانی با ایجاد و تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان جایگاه خود را در بین اهالی رسانه از پیش مستحکم کردند و این حرکت قطعاً در پیشرفت ورزش تأثیر زیادی خواهد داشت.

همدلی خبرنگاران ورزشی سبب پیشرفت ورزش همدان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اعضای انجمن تازه ‌تأسیس ورزشی‌نویسان استان همدان که متشکل از خبرنگاران و عکاسان ورزشی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی استان، سایت‌های خبری و همچنین بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز همدان بودند، با محمدرضا عارف رئیس خانه مطبوعات همدان دیدار و در مورد مسائل و مشکلات موجود در این‌باره، بحث و تبادل ‌نظر کردند.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان در این نشست با مدیر، دبیر و اعضای انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان اظهار داشت: در چند سال اخیر تعدد خبرنگاران در رسانه‌های شنیداری، دیداری، گفتاری و سایبری و همچنین صدا و سیمای مرکز همدان باعث شده تا اخبار استان همدان به بهترین شکل ممکن در روزنامه‌های سراسری، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و همچنین مطبوعات سطح استان منعکس شود.

محمدرضا عارف افزود: عملکردی که خبرنگاران حوزه‌های مختلف استان در برگزاری و میزبانی همدان در همایش، جشنواره، رویداد‌های مهم سیاسی و فرهنگی ـ ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی داشته‌اند باعث شده تا خبرنگاران همدان در کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با ابراز خرسندی از تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان استان تصریح کرد: استان همدان با کمک تحلیل‌ها، گزارش‌های فنی و انتقادهای منصفانه سازنده خبرنگاران ورزشی‌نویس توانسته جایگاه مطلوبی در کشور داشته باشد و امروزه ورزشی‌نویسان همدانی نقش و جایگاه مؤثر در پیشرفت ورزش داشته و دارند و حضور تیم‌های مختلف ورزشی در لیگ‌های سطوح کشوری باعث شد این عملکرد بهتر و بیشتر از قبل باشد.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان اتحاد و همدلی را موجب پیشرفت و رشد هر جامعه‌ای خصوصاً جامعه خبری دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان موتور محرکه جوامع اجتماعی کشورها تأثیر مستقیم دارند و با جایگاهی که دارند می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

وی گفت: خبرنگاران همدانی باید با رعایت این اصل مهم در راستای حفظ جایگاه والای خود گام بردارند.

عارف تصریح کرد: حفظ صداقت و سلامت در انجمن تازه‌ تأسیس ورزشی‌نویسان همدان موجب بقا و تدوام این تشکل خواهد بود و خانه مطبوعات به عنوان یک حامی و پشتوانه معنوی این انجمن فعال را زیر چتر حمایتی قرار خواهد داد.

وی اظهار داشت: اتحاد و همدلی همواره موجب پیشرفت و رشد جامعه خبری و ارتقای جایگاه در رأس امور اجرایی باشد.

رئیس خانه مطبوعات همدان با تأکید بر مشارکت همه‌جانبه خبرنگاران جوان در امور ستادی مطبوعات استان به‌ویژه خانه مطبوعات اظهار داشت: خانه مطبوعات شایسته مدیریت امور اجرایی از سوی خبرنگاران جوان است و جوانان باید در این عرصه وارد شوند.

وی با تقدیر از تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان همدان ادامه داد: این انجمن جوان و در عین حال با تجربه در صورت انسجام و اتحاد اعضا می‌تواند به اهداف و خواسته‌های معنوی و مطبوعات خود برسد و از پشتکاری که از مدیر و دبیر این انجمن و همچنین اعضای آن سراغ دارم، می‌توانند خیلی موفق باشند.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان نیز عنوان کرد: در حال حاضر در سطح استان همدان بیش از 30 خبرنگار و عکاس ورزشی در زمینه‌های مختلف در پوشش و انعکاس رویدادهای ورزشی در رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و سایبری فعالیت دارند که در نخستین اقدام از تمام این افراد برای عضویت و حضور در این انجمن دعوت به عمل آمده است.

فرشید گل‌محمدی خاطرنشان کرد: انجمن ورزشی‌نویسان همدان به منظور همدلی، اتحاد و انسجام در بین خبرنگاران حوزه گسترده ورزش تشکیل شده تا ضمن توجه بیشتر به رویداد‌ها و مسابقات ورزشی بیش از پیش باعث رشد و گسترش ورزش همگانی در بین آحاد مردم استان شوند.

وی با اشاره به تشکیل تیم فوتسال خبرنگاران استان قبل از تشکیل این انجمن تصریح کرد: یکی از بهانه‌های خوبی که برای ایجاد وحدت‌ رویه در حوزه ورزشی و کار حرفه‌ای خبرنگاران ورزشی بوده، ایجاد تیم فوتسال خبرنگاران است که بدنه اصلی این تیم خبرنگاران و عکاسان ورزشی شاغل در رسانه‌های استان هستند.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان عنوان کرد: با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های اولیه، برگزاری مسابقات دوستانه با مدیران و تیم‌های اداره‌ها و نهاد‌های استان، انجام مسابقات خیرخواهانه به منظور جذب و جمع‌آوری کمک به اقشار نیازمند و تقویت روحیه نشاط در بین اهالی رسانه، این تیم تشکیل شده و به دنبال تقویت و راهکار‌های توسعه این‌گونه فعالیت‌ها هستیم.

وی یادآور شد: در نخستین گام با همکاری و مساعدت مجید علایی، مدیر تولیدی پوشاک ورزشی جام جم تهران البسه مورد نیاز این تیم به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال تهیه و به عنوان نخستین حامی مالی از تیم فوتسال خبرنگاران و انجمن ورزشی‌نویسان استان سفارش و به‌زودی تولید و در اختیار این تیم قرار خواهد گرفت.

گل‌محمدی در ادامه با اشاره به این‌که این انجمن به عنوان یکی از شاخه‌های مهم خانه مطبوعات فعالیت خواهد داشت، افزود: تک تک اعضای این انجمن قبل از عضویت، از اعضای خانه مطبوعات استان بودند و ما خود را به عنوان فرزند خلف از نظر تشکیلاتی و انسجام و همدلی خانه مطبوعات می‌دانیم و زیر نظر رئیس و شورای مرکزی خانه فعالیت خواهیم داشت.

گفتنی است،‌ در پایان از سوی فرشید گل‌محمدی مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان میثم ناصرنژاد به مدت یک سال به عنوان دبیر این انجمن منصوب شد.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول