اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

روحانیان نقش مهمی در موفقیت‌های نظام اسلامی دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: روحانیان در دوام موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی و ارائه برنامه‌های فرهنگی نقش مهمی بر عهده دارند.

روحانیان نقش مهمی در موفقیت‌های نظام اسلامی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار غلامعلی موحدی‌نیا پیش از ظهر امروز در همایش روحانیان شهرستان انار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس دین پایه‌گذاری شد و روحانیت به عنوان سخنگوی دین، نقش زیادی در این عرصه بر عهده دارند.

وی به تبیین جایگاه روحانیت در آشنایی آحاد جامعه با اسلام اصیل و جلوگیری از بروز انحرافات پرداخت و افزود: هم‌اکنون روحانیان در دوام موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی و ارائه برنامه‌های فرهنگی با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نقش مهمی بر عهده دارند.

به گزارش فارس‌ همایش روحانیان شهرستان انار به همت اداره تبلیغات اسلامی با حضور ائمه جمعه شهربابک و امین‌شهر، فرماندار انار، روحانیان و علمای شهرستان انار برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی از جمله برنامه‌های عید نوروز، ایام فاطمیه، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، نقاط قوت و ضعف شهرستان و... مطرح شد و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/2446/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول