اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

ارائه خدمات جدید از طریق دفاتر پیشخوان دولتی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون استاندار زنجان گفت: از سال آینده خدمات جدیدی توسط دستگاه‎های اجرایی از طریق دفاتر پیشخوان دولتی در استان زنجان ارائه می‎شود.

ارائه خدمات جدید از طریق دفاتر پیشخوان دولتی در زنجان

عادل علی‌پور امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته ارائه خدمات الکترونیکی از طریق دفاتر پیشخوان دولتی در استان زنجان فراگیر می‏شود.

وی با اشاره به اینکه 240 دفتر ICT روستایی در استان زنجان فعال است، خاطرنشان کرد: این دفاتر خدمات مورد نیاز مردم را به صورت الکترونیکی ارائه می‏دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه فرایند کاری 53 دستگاه اجرایی استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: این بررسی‏ها در راستای اصلاح ساختار دستگاه‏های اجرایی و فرایندهای کاری آنها انجام شده است.

* شناسایی 339 فرایند مشترک در استان زنجان

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر 339 فرایند مشترک شناسایی و احصا شده است، تصریح کرد: در مجموع 315 فرایند مستندسازی شده است.

عالی‌پور با تاکید بر اینکه برخی از فرایندها در استان نرم‏افزار تخصصی دارد، ابراز داشت: 225 فرایند مشترک در دستگاه‏های اجرایی استان زنجان اصلاح شده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور تقویت مدیریت و توان کارشناسی در استان زنجان برنامه‏هایی در دست اجرا است، ادامه داد: این برنامه‏ها در 44 دستگاه اجرایی استان اجرا می‏شود.

* اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در 49 دستگاه اجرایی زنجان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه طرح تکریم و خدمت‌رسانی به ارباب رجوع در استان زنجان اجرا شده است، یادآور شد: در این طرح یک‌هزار و 100 پرسش‏نامه توسط ارباب رجوع در 49 دستگاه اجرایی پاسخ داده شده است.

این مسئول اضافه کرد: پرسش‏نامه‏های سنجش رضایت مردم استان زنجان از نظام اداری در همه شهرستان‏های استان توزیع شده بود.

* رضایت مردم زنجان از پنج دفتر پیشخوان دولتی

علی‌پور با اشاره به اینکه افزایش رضایت مردم به میزان قابل توجهی یکی از مهم‏ترین نتایج اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در استان بوده، تصریح کرد: بر اساس این طرح از پنج دفتر پیشخوان دولتی که مردم بیشترین رضایت را از آنها داشته‏اند، تقدیر و قدردانی شد.

وی در پایان اذعان داشت: طرح تکریم ارباب رجوع در استان زنجان به خوبی و به صورت دقیق اجرا شده است.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول