عادل علیپور امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با برنامهریزیهای صورت گرفته ارائه خدمات الکترونیکی از طریق دفاتر پیشخوان دولتی در استان زنجان فراگیر میشود.
وی با اشاره به اینکه 240 دفتر ICT روستایی در استان زنجان فعال است، خاطرنشان کرد: این دفاتر خدمات مورد نیاز مردم را به صورت الکترونیکی ارائه میدهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه فرایند کاری 53 دستگاه اجرایی استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: این بررسیها در راستای اصلاح ساختار دستگاههای اجرایی و فرایندهای کاری آنها انجام شده است.
* شناسایی 339 فرایند مشترک در استان زنجان
این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر 339 فرایند مشترک شناسایی و احصا شده است، تصریح کرد: در مجموع 315 فرایند مستندسازی شده است.
عالیپور با تاکید بر اینکه برخی از فرایندها در استان نرمافزار تخصصی دارد، ابراز داشت: 225 فرایند مشترک در دستگاههای اجرایی استان زنجان اصلاح شده است.
وی با اشاره به اینکه به منظور تقویت مدیریت و توان کارشناسی در استان زنجان برنامههایی در دست اجرا است، ادامه داد: این برنامهها در 44 دستگاه اجرایی استان اجرا میشود.
* اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در 49 دستگاه اجرایی زنجان
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه طرح تکریم و خدمترسانی به ارباب رجوع در استان زنجان اجرا شده است، یادآور شد: در این طرح یکهزار و 100 پرسشنامه توسط ارباب رجوع در 49 دستگاه اجرایی پاسخ داده شده است.
این مسئول اضافه کرد: پرسشنامههای سنجش رضایت مردم استان زنجان از نظام اداری در همه شهرستانهای استان توزیع شده بود.
* رضایت مردم زنجان از پنج دفتر پیشخوان دولتی
علیپور با اشاره به اینکه افزایش رضایت مردم به میزان قابل توجهی یکی از مهمترین نتایج اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در استان بوده، تصریح کرد: بر اساس این طرح از پنج دفتر پیشخوان دولتی که مردم بیشترین رضایت را از آنها داشتهاند، تقدیر و قدردانی شد.
وی در پایان اذعان داشت: طرح تکریم ارباب رجوع در استان زنجان به خوبی و به صورت دقیق اجرا شده است.
انتهای پیام/73006/ن20/ف4004