اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد اعلام کرد

آمادگی عنبرآباد برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: با تشکیل ستاد نوروزی شهرستان خدمات بسیار خوبی انجام شده و مدیران اجرایی تمام توان خود را به کار گرفتند تا میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشند.

آمادگی عنبرآباد برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

ولی‌محمد مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: با تشکیل ستاد نوروزی شهرستان خدمات بسیار خوبی انجام شده و مدیران اجرایی مصمم هستند، تمام توان خود را به کار گیرند تا میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشند.

وی افزود: محل‌های اسکان و تفرج‌گاه‌های میهمانان نوروزی مشخص شده و بروشورهایی هم در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود تا به راحتی از مکان‌های تفریحی و گردشگری شهرستان استفاده کنند.

مشایخی با اشاره به مکان‌های گردشگری شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: باغ‌های به هم پیوسته مرکبات و نخیلات فضای بسیار مطلوبی را به وجود آورده، همچنین آبشار رودفرق با ارتفاع 176 متر و آبشار درین و منطقه یلاقی امجز از بهترین مکان‌های گردشگری محسوب می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: قلعه سموران، مقبره سیدعبدالله نورک و مجتمع تفریحی و گردشگری صبا از دیگر مکان‌های شهرستان عنبرآباد است که میهمانان نوروزی می‌توانند، استفاده کنند.

مشایخی عنوان کرد: قطعا با توجه به بارندگی‌های اخیر و سرسبزی منطقه فضای بسیار مناسبی برای گردشگران نوروزی وجود دارد.

انتهای پیام/80005/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول