اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز:

نظارت بر امور خدمات عمومی از اولویت‌های کاری است

خبرگزاری فارس: مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز گفت: نظارت بر امور خدمات عمومی نظیر آرد و نان در دستور کار قرار گرفت.

نظارت بر امور خدمات عمومی از اولویت‌های کاری است

رمضان رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در آستانه سال نو علاوه بر تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی استان البرز نظارت و بازرسی بر واحدهای عمومی نظیر آرد و نان نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در این راستا بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی ارائه‌دهنده 22 قلم کالای اساسی در این استان افزایش یافته است که گامی مهم در جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم و کنترل بازار است.

این مسئول افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال علاوه بر اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی ویژه نوروز، بازرسی و کنترل بر واحدهای صنفی استان که کالاهای اساسی را ارائه می‌دهند نیز با دقت و نظارت بیشتری انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: بازرسان این سازمان علاوه بر نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی با حضور در نمایشگاه‌های بهاره روند فعالیت و توزیع کالاها را نیز بررسی می‌کنند و در صورت مشاهده تخلفی با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

رستمی تأکید کرد: امسال با برپایی 11 نمایشگاه بهاره در سطح استان خدمات‌رسانی خوبی از لحاظ ارائه کالاها به مردم انجام شده است لذا با تدابیر اتخاذ شده روند عرضه کالاها نیز به منظور جلوگیری از تخلف، نظارت و کنترل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کنترل و نظارت بر تمام واحدهای صنفی در استان از سوی بازرسان این سازمان انجام می‌شود ادامه داد: این نظارت‌ها شامل اصنافی مانند پوشاک، آجیل و خشکبار، لبنیات، گوشت مرغ و گوشت قرمز، برنج، میوه می‌باشد.

رستمی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش خدماتی نیز اماکن تفریحی، سیاحتی، غذا‌خوری‌ها و رستوران‌های بین‌شهری و امور آرد و نان نیز تحت نظارت و کنترل شدید هستند.

انتهای پیام/2302/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول