اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد

آمادگی مجتمع‌های خدماتی- رفاهی زنجان برای خدمت به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از آمادگی همه مجتمع‌های خدماتی - رفاهی استان زنجان برای خدمت به مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی مجتمع‌های خدماتی- رفاهی زنجان برای خدمت به مسافران نوروزی

علی رحمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مجتمع‌های خدماتی- رفاهی در محورهای مواصلاتی استان زنجان با بهینه‌سازی امکانات و تجهیزات خود آماده ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی هستند.

وی در ادامه با تاکید بر رسیدگی اعضای ستاد ساماندهی به وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی استان افزود: از اعضا درخواست می‌شود، ضمن بازدید مستمر از همه نمازخانه‌های بین‌راهی، رستوران‌ها، جایگاه‌های سوخت و همچنین مجتمع‌های خدماتی - رفاهی واقع در محورهای مواصلاتی استان نقاط ضعف مکان‌های مذکور را به مدیران مراکز تشریح کرده و در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در ادامه به آمادگی دستگاه‌ها و خودروها در زمینه جابه‌جایی مسافران در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: این ناوگان‌ها همزمان با آغاز نوروز 92 اقدام به کار خواهند کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جابه‌جایی بار توسط ناوگان حمل و نقل استان، گفت: با برآورد صورت گرفته میزان بار انتقال یافته در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل 3.44 درصد افزایش یافته است.

رحمتی خاطرنشان کرد: کالاهای مذکور در مسیرهای درون استانی و برون استانی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جابه‌جا شدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه حجم بار جابه‌جا شده توسط بیش از 377 هزار دستگاه ناوگان باری حمل شده است، گفت: به منظور جلوگیری از فرار بار، حمل و نقل کالای استان با انجام گشت‌های مشترک با پلیس راه، نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل کالا و... مورد بازدید مستمر قرار گرفته است.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول