اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام مشترک امام جمعه شیراز و استاندار فارس آمده است

خدمات آیت‌الله موسوی لاری موجب تشرف مشتاقان به اسلام شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان در یک پیام مشترک رحلت آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری را تسلیت گفتند.

خدمات آیت‌الله موسوی لاری موجب تشرف مشتاقان به اسلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان فارس و استاندار این استان آمده است: رحلت اسف بار دانشمند و عالم گرانقدر حضرت آیت‌الله آقای حاج سید مجتبی موسوی لاری (قدس‌الله نفسه‌الزکیه) را به پیشگاه حضرت ولی‌الله‌الاعظم امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عالیقدر، علما و مردم شریف استان فارس خاصه مردم ولایتمدار لارستان و به ویژه بیت مکرم موسوی لاری تسلیت عرض می‌کنیم.

در این پیام مشترک اضافه شده است: خدمات علمی ایشان در حوزه‌های مختلف علوم انسانی نه فقط باعث رشد و تعالی شریعت اسلامی و مذهب عالی تشیع در اقصی نقاط عالم بلکه موجبات تشرف جوانانی از مشتاقان و طالبان علم به اسلام عزیز شد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: تالیفات آن فقیه فرزانه هم‌اکنون در دانشگاه‌های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و به یقین راهگشای انسان متمدن امروزی از قیود مادی است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: خداوند روح بلند آن حکیم و مرد الهی را با ارواح طیبه ائمه معصومین صلوات‌الله علیهم اجمعین محشور فرماید.

در پایان این پیام از درگاه احدیت صبر بر این ضایعه را برای خانواده و دوستداران ایشان و رحمت و غفران الهی برای آن به حق پیوسته مسئلت شده است.

انتهای پیام/ 2448/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول