اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

خدمات بسیج متوجه قشر محروم جامعه است / رضایت کامل از اقشار بسیج

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بسیج در هر زمینه‌ای که نیاز باشد ورود پیدا می‌کند و در بحث ورود به بخش سلامت جامعه را هم یک وظیفه می‌دانیم.

خدمات بسیج متوجه قشر محروم جامعه است / رضایت کامل از اقشار بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی ظهر امروز در حاشیه عمل جراحی 55 بیمار چشمی در بیمارستان توحید سنندج با اشاره به خدمات پزشکی بسیج اظهار کرد: افرادی که سال‌ها به دلیل بضاعت کم مالی نتوانسته‌اند چشمان بیمار خود را درمان کنند، امروز با زمینه‌ای که بسیج برای آنها فراهم کرده است، به سلامتی دست پیدا می‌کنند.

به گفته جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان، خدمات بسیج در جامعه بسیار تأثیرگذار خواهد بود چرا که این خدمات رایگان، بی‌منت و تنها به خاطر رضایت خداوند و در راستای دستیابی به اهداف متعالی نظام اسلامی صورت می‌گیرد.

علیخانی این برنامه را از یک طرف موجب خوشحالی پزشکان و پیراپزشکان و از طرف دیگر رضایت و نشاط بیماران دانست و گفت: پزشکان از این جهت خوشحال هستند که فعالیت آنها برای رضای خداست و بیماران هم از این منظر که سلامت خود را به صورت رایگان به دست آورده‌اند.

وی اضافه کرد: بسیج نهادی است که توسط امام راحل غرس شد و در قانون نیز حراست از انقلاب و دستاوردهای آن به عنوان ماموریت‌های بسیج معین شده است.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: قانون فعالیت‌های بسیج را محدود نکرده است لذا در تمامی بخش‌هایی که نیاز به حضور بسیج باشد ورود پیدا کرده و به کمک سایر دستگاه‌ها در زمینه خدمت‌رسانی می‌شتابد.

علیخانی گفت: در حال حاضر بسیج در قالب 21 قشر به مردم خدمت می‌کند که برخی از این اقشار به صورت مستقیم و برخی دیگر در قالب خدمات غیرمستقیم مردم را از توجهات نظام اسلامی بهره‌مند می‌سازند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد این خدمات همچنان استمرار یابد تا مردم و به ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه از خدمات مورد نیاز برخوردار شوند.

انتهای پیام/79001/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول