اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

دفتر تبلیغات اسلامی ظرفیت ارزشمندی برای منطقه جنوب شرق است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی به‌ویژه در زمینه تأمین روحانی و مبلغ، ظرفیت ارزشمندی برای منطقه جنوب شرق کشور است.

دفتر تبلیغات اسلامی ظرفیت ارزشمندی برای منطقه جنوب شرق است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان و مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق در ایرانشهر اظهار داشت: حضور مبلغان و روحانیون و همچنین استقرار نهادهای حوزوی مانند دفتر تبلیغات اسلامی در منطقه ضروری است.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی به‌ویژه در زمینه تأمین روحانی و مبلغ، ظرفیت ارزشمندی برای منطقه جنوب شرق کشور محسوب شده بنابراین ضروری است همسویی و هماهنگی میان ائمه جمعه و دفتر تبلیغات اسلامی حفظ شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق هم در ادامه این مراسم گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط آن دفتر در سطح منطقه را ارائه کرد.

حجت‌الاسلام محمد نارویی گفت: محور فعالیت‌ها و برنامه‌های ما در دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق از همان ابتدا بنا به توصیه نماینده ولی‌فقیه در استان، ائمه جمعه مناطق و شهرستان‌ها بودند.

وی افزود: در همین راستا سعی شده با همکاری ائمه جمعه و با رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان بتوانیم قدم‌های مؤثری را در عرصه توسعه فعالیت‌های مذهبی و حفظ و صیانت از آموزه‌های مکتب اهل بیت (ع) برداریم.

گفتنی است، در این نشست که معاون‌ برنامه‌ریزی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز حضور داشت، راهبردهای دفتر تبلیغات در منطقه جنوب شرق کشور تشریح و مشکلات مناطق مختلف و زمینه‌های همکاری توسط ائمه جمعه مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام/75002/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول