اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

تبلیغات اسلامی نکا دستگاه برتر در دهه فجر شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا با قدردانی از تلاش همه جانبه رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا گفت: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان دستگاه برتر در برنامه‌های دهه فجر شد.

تبلیغات اسلامی نکا دستگاه برتر در دهه فجر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی صبح امروز در جلسه بررسی برنامه‌های اجرایی دهه فجر و تجلیل از کمیته‌های این دهه اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی نکا در برنامه‌های دهه فجر امسال به نحو مطلوب، ویژه و اثرگذار وارد شده است و به عنوان دستگاه برتر در اجرا و همکاری در برنامه‌های دهه فجر برگزیده شده که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در این رابطه همه دستگاه‌ها به نحو مناسبی وارد شدند، اما باید 5 دستگاه برتر معرفی و به صورت ویژه از آنان تجلیل شود.

رجبی خاطر نشان کرد: در طول دهه فجر امسال بیش از 150 برنامه در شهرستان نکا برنامه‌‌ریزی شده بود که با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی تا حدود بسیار بالایی انجام و عملیاتی شد.

فرماندار نکا ادامه داد: در بحث پروژه‌های عمرانی، خدماتی و زیربنایی در حوزه راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و ورزش نیز حدود 35 پروژه با اعتباری قریب به 35 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

وی گفت: دهه فجر امسال دهه سختی بود، چرا که دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به این نظام و ولایت وارد شده بود و با تلاش فراوان هر کاری کرد تا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن کمرنگ شود اما مردم آگاه ما در این راستا حماسه بزرگ دیگری را برای ایران اسلامی آفریدند که بی‌نظیر بوده است.

رجبی با اشاره به همزمانی مسابقات قرآنی سراسری کشور در ساری و برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: اوایل برای برخی از مسئولان جای نگرانی بوده که با توجه به برگزاری مسابقات و همچنین نشست‌های قرآنی و محافل انس با قرآن در شهرستان شاید برنامه دهه فجر از مطلوبیت برخوردار نباشد، اما هم برنامه‌های قرآنی و هم دهه فجر به نحو احسن برگزار شد.

وی یادآور شد: شهرستان نکا در برگزاری محافل انس با قرآن، تبلیغات و اعزام کاروان قرآنی به ساری رتبه اول استان را از آن خود کرد.

نماینده عالی دولت در نکا با بیان اینکه نقطه مفقوده در برگزاری جشن انقلاب امسال، عدم برگزاری برنامه شاد و مردمی و جنگ شادی در سطح شهرستان بوده است، تصریح کرد: این جنگ شادی تا پایان اسفند ماه در سطح شهرستان برگزار می‌شود تا فضایی شادی‌آفرین برای آحاد جامعه فراهم شود.

وی یادآور شد: شور و شعف بخشیدن برنامه‌های نظام سبب اقتدار نظام شده و اجرای این برنامه‌ها از نکات مهمی است که نباید نادیده گرفته شود و باید روحیه شادابی در بین مردم جامعه تقویت شود.

رجبی با برشمردن دستاوردهای ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: موفقیت‌های مختلف در تمامی عرصه‌ها و صدور انقلاب شکوهمند ایران به کشورهای مختلف منطقه و جهان و بیداری اسلامی، نشان‌دهنده اقتدار انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به انتخابات و حساسیت آن اظهار داشت: در راستای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات باید با به‌ کار گرفتن همه ابزارها، حضور حداکثری مردم را در این عرصه مهم فراهم کنیم.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه از کمیته‌های مختلف دهه فجر نکا با لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/86002/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول