اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان

10 شهرستان کرمان فاقد دفتر تبلیغات اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: 10 شهرستان در کرمان فاقد دفتر تبلیغات اسلامی هستند.

10 شهرستان کرمان فاقد دفتر تبلیغات اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب‍پور ظهر امروز در گردهمایی دبیران اجرایی طرح گفتمان‌های دینی استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان دارای 24 شهرستان است و تاکنون 14 دفتر سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان کرمان برگزار شده است.

وی بیان داشت: 10 شهرستان استان کرمان فاقد دفتر تبلیغات اسلامی هستند در حالی که اداره طرح و برنامه در مورد راه‌اندازی این دفاتر صحبت کرده، اما هنوز اقدامی نشده است.

عرب‍پور با اشاره به اینکه شهرستان‌های معینی برای پوشش شهرستان‌های فاقد دفتر سازمان تبلیغات اسلامی مشخص شده‌اند، عنوان کرد: بودجه‌ها را بر اساس نیاز و سرانه بین شهرستان‌ها تقسیم می‌کنیم.

وی تصریح کرد: طرح گفتمان‌های دینی یکی از طرح‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که تاثیرات خوبی را برجای گذاشته به این علت که گفتمان‌ها به صورت چهره به چهره انجام می‌شود و جلسه‌ها به صورت پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

عربپور اذعان داشت: با توجه به هجمه‌ای که بر روی جوانان ما از طریق شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای وجود دارد و تخریب فکری و اعتقادی را در دستور کار دارند، باید با گسترش طرح گفتمان‌های دینی با این هجمه‌ها مقابله کرد.

وی با بیان اینکه معارف اهل بیت(ع) با فطرت انسان‌ها سروکار دارد، خاطرنشان کرد: آشنایی افراد با این معارف بالاترین سرمایه است.

عربپور برگزاری طرح گفتمان‌های دینی برای اقشار مختلف در مکان‌های گوناگون و تنوع موضوعات را از مزیت‌های این طرح ذکر کرد.

وی خواستار افزایش سطح علمی استادان طرح گفتمان‌های دینی شد و ابراز داشت: دوره‌های آموزشی برای استادان باید به صورت فصلی برگزار شود.

عربپور با اشاره به اینکه محتوای لازم باید به صورت غیرحضوری برای استادان طرح گفتمان‌های دینی برسد، افزود: اطلاعات استادان این طرح نسبت به شبهات مطرح‌شده باید به روز باشد.

وی تاکید بر محتوا را مقدم بر آماردهی دانست و گفت: تشویق و تذکر باید در زمینه کیفیت و محتوای گفتمان‌ها باشد.

عربپور اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران مرکز صدور اسلام ناب است و ما مخالفان بسیاری داریم که این امر مسئولیت و رسالت ما را در برابر هجمه‌های دشمن را سنگین می‌کند.

انتهای پیام/80019/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول