اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی در دفتر امام جمعه سیاهکل مستقر شدند

خبرگزاری فارس: دو اداره اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی در دفتر امام جمعه سیاهکل مستقر شدند.

اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی در دفتر امام جمعه سیاهکل مستقر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، رئیس دفتر امام جمعه سیاهکل در جریان استقرار دو اداره مذکور در محل دفتر امام جمعه سیاهکل ایجاد اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی را حاصل پیگیری‌های امام جمعه سیاهکل دانست.

رضا نقدی‌نژاد ادامه داد: با توجه به مراجعات مکرر مردم سیاهکل و اعضای هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه، هیئت‌های مذهبی و مداحان به دفتر امام جمعه و نبود دو اداره مذکور برای پاسخگویی تلاش‌های حجت‌الاسلام شیدایی نتیجه‌ بخش شد.

به گفته وی، با توجه و پیگیری شخص امام جمعه سیاهکل و مکاتبات متعدد با اداره‌های کل اوقاف و تبلیغات اسلامی سرانجام این دو اداره به صورت موقت تا استقرار دائم در محل دفتر امام جمعه به ارائه خدمات می‌پردازند.

این مسئول اضافه کرد: اداره اوقاف و امور خیریه در روزهای پنج شنبه هر هفته با حضور رئیس و دو کارشناس امور دینی و اوقافی و اداره تبلیغات اسلامی نیز در روزهای دوشنبه هر هفته با حضور رئیس و دو کارشناس هیئت‌های مذهبی و فرهنگی در محل دفتر امام جمعه سیاهکل مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه یک اتاق و امکانات مجزا از طرف دفتر امام جمعه برای این دو اداره در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در ابتدای سال 92 دو تشکل کانون مداحان و شورای هیئت‌های مذهبی نیز در دفتر امام جمعه سیاهکل مستقر می‌شوند.

نقدی‌نژاد گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین جمال یاری مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گیلان با حضور حجت‌الاسلام سید رحمت کیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان در هفته یک روز در سیاهکل به مدت شش ماه موافقت کرد.

وی، فراهم شدن تمهید مقدمات تأسیس اداره تبلیغات اسلامی سیاهکل را از جمله خواسته‌های مدیر‌کل تبلیغات اسلامی از امام جمعه این شهر عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول