اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌ رضوی:

تبلیغات غیررسمی در هفته بزرگداشت مقام زن کنار گذاشته شود

خبرگزاری فارس:معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: هدف دستگاه‌ها در اجرای برنامه در هفته بزرگداشت مقام زن؛ ولادت حضرت زهرا‌(س) و مقام زن قرار گیرد و تبلیغات غیر رسمی دستگاه‌ها کنار گذاشته شود.

تبلیغات غیررسمی در هفته بزرگداشت مقام زن کنار گذاشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر رشید ظهر امروز در ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر خراسان‌رضوی در استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: عمده محورها در این ستاد در دو حوزه شخصیت حضرت زهرا(س) به عنوان زن نمونه و بزرگداشت مقام زن و روز مادر قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌‌رضوی افزود: زن در چهار محور همسر، دختر، خواهر و مادر تعریف می‌شود؛ بنابراین باید در این حوزه‌ها زن ایرانی را در جامعه معرفی کرد و در بزرگداشت مقام زن موضوع زن و مرد مطرح نمی‌شود و حضرت زهرا(س) الگویی برای تمام عالمیان است.

رشید خاطرنشان کرد: زن در نقش همسر در مسائل اجتماعی و گردباد سیاست فراز و نشیب‌هایی پیدا می‌کند به طوری‌ که در زمان دولت اصلاحات موضوع برابری حقوق زن و مرد مطرح می‌شود و سبب به وجود آمدن وضعیت فیمینیستی در کشور شده و زن را از محورهای خودش جدا می‌کند.

وی تصریح کرد: در این راستا باید آسیب در‌ این حوزه‌ها کارشناسی و اطلاع‌رسانی شود که می‌توان از متون قوی و مستحکمی که به معرفی ویژگی‌های یک خانواده موفق می‌پردازد استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌‌رضوی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های خوبی برای فعالیت در حوزه‌های مختلف دارند، گفت: برای برگزاری باشکوه‌تر هفته زن از ظرفیت تمام دستگاه‌ها استفاده شود و برگزاری جلسات برای تعامل با دستگاه‌ها به گونه‌ای نباشد که پس از طی جلسات متعدد در زمان طولانی فرصت برای انجام کار از دست برود.

رشید یادآور شد: کمیته‌های ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر باید از موازی کاری پرهیز کرده و در صورت ضرورت برخی از این کمیته‌ها با یکدیگر ادغام شوند.

وی تاکید کرد: هدف دستگاه‌ها در اجرای برنامه در هفته بزرگداشت مقام زن، ولادت حضرت زهرا‌(س) و مقام زن قرار گیرد و تبلیغات غیر رسمی دستگاه‌ها کنار گذاشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌‌رضوی خاطرنشان کرد: صدا و سیما، اداره ارشاد و شهرداری به عنوان سه ضلع اصلی و کارآمد می‌توانند تقویت‌کننده برنامه‌ها باشند تا بزرگداشت مقام زن و روز مادر سال 92 بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/70022/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول