اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خراسان‌رضوی:

مردم به تبلیغات فله‌ای رای نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان‌رضوی گفت: مردم بصیر ایران امروز به تبلیغات فله‌ای و وعده وعید‌های کذایی رای نمی‌دهند.

مردم به تبلیغات فله‌ای رای نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید امیر مرتضوی ظهر امروز در بیست و ششمین جلسه کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از وقوع جرم در سال 91 در محل سالن جلسات دادگستری خراسان‌رضوی اظهار کرد: توامان شدن دو انتخابات مهم و حساس به طور قطع حجم و گستردگی فعالیت‌ها را مضاعف می‌کند و این در حالی است که امروز شاهد هجمه‌های دشمنان نظام و سو استفاده آنان از فرصت‌هایی چون انتخابات هستیم.

مرتضوی با بیان اینکه دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی لازمه برگزاری انتخابات سالم و بدون تنش است، خاطرنشان کرد: رسانه و مطبوعات در حوزه آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی سهم عظیمی داشته و در زمان انتخابات نیز باید به طور جدی به این رسالت خود توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: شناخت حیله و روش‌های دشمن برای ایجاد ناامنی و تفرقه‌افکنی اصل مهمی است که باید بواسطه آگاهی‌بخشی اثرات و تبعات منفی ناشی از آن،آنرا در سطح جامعه و در زمان انتخابات به حداقل رساند.

رئیس کارگروه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان‌رضوی ادامه داد: حیله‌گری دشمن در استفاده از روش‌های اینترنتی و سایبری، در حال حاضر روند افزایشی داشته و همچنین این فضا از حیث تبلیغات نامطلوب و غیراخلاقی به شدت مورد توجه واقع شده است.

مرتضوی با ابراز خرسندی از اینکه آحاد جامعه امروز به تبلیغات فله‌ای و وعده وعید‌های کذایی رای نمی‌دهند، یادآور شد: مردم امروز پیگیر مطالبات رهبری و طرفدار اخلاق حرفه‌ای کاندیداتورها در زمان انتخابات هستند و این نشانه بصیرت‌افزایی دینی و اجتماعی در سطح جامعه است.

وی افزود: تبلیغات کذایی، وعده وعید‌های آنچنانی و ترفند‌هایی از این قبیل در زمان انتخابات، شایسته سالاری و نخبه‌گرایی را زیر سوال برده و در مقاطعی سبب ایجاد انحراف در سطح جامعه می‌شود.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه کارگروه تخلفات انتخاباتی در سال جاری 19 جلسه و 90 مصوبه داشته، گفت: دستگاه قضایی در حوزه انتخابات رسالت عظیمی از حیث برقراری نظم و امنیت و پیشگیری و به حداقل رساندن تخلفات انتخاباتی به عهده دارد.

مرتضوی اظهار کرد: شناخت منافق، ترویج اخلاق حرفه‌ای، افزایش بصیرت دینی و مقابله با شبهه‌افکنی از اقدامات مهم این کارگروه در آستانه انتخابات است؛ ‌در حوزه شناخت منافق نیز نیازمند بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی برای تشخیص حق از باطل هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمام آحاد جامعه باید از اخلاق حرفه‌ای فردی و اجتماعی برخوردار باشند،‌گفت: اخلاق در چارچوب قانون و براساس منویات مقام‌معظم رهبری اخلاقی حرفه‌ای بوده و این یعنی رفتاری که سبب برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری و در عین حال سالم و بدور از تنش باشد.

رئیس کارگروه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان‌رضوی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام از شبهه‌افکنی و اهانت به مقدسات و محرمات نظام دست برنمی‌دارند و براساس آیات قرآن که از آن تعبیر به «خطوات الشیطان » می‌کند، به شکل حرفه‌ای و گام به گام عمل می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌های نفوذ دشمن به نظام بروز و ظهور ضعف‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بوده که باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق در قالب کار جمعی و مشارکت مردی نقشه‌های دشمنان نظام را خنثی و به فرصت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/70023/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول