اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 6 تیم

پتروپارت قهرمان مسابقات فوتسال جام ادارات هفتکل شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان هفتکل گفت: مسابقات فوتسال جام ادارات هفتکل با قهرمانی تیم شرکت پتروپارت به کار خود پایان داد.

پتروپارت قهرمان مسابقات فوتسال جام ادارات هفتکل شد

نعمت‌الله پای‌‌خسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: رقابت فوتسال جام ادارات هفتکل با حضور شش تیم برگزار شد.

وی افزود: این شش تیم در دو گروه سه تیمی به صورت گروهی با هم رقابت کردند و تیم شرکت پتروپارت پس از شکست حریفان قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال شد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان هفتکل در ادامه به بیان برخی جزئیات این مسابقات پرداخت و گفت: در گروه "الف" تیم‌های شرکت سیمان خوزستان (هفتکل)، شرکت پتروپارت و نمک‌زدایی با هم به رقابت خواهند پرداخت و در گروه "ب" نیز تیم‌های آب و برق، نیروی انتظامی و راه و شهرسازی با هم مسابقه دادند.

وی با بیان اینکه در پایان رقابت تیم‌های فوتسال، دو تیم برتر با هم رقابت ‌کردند، تصریح کرد: تیم شرکت پتروپارت و شرکت سیمان خوزستان (هفتکل) به دیدار پایانی راه یافتند که در پایان بازی پتروپارت با شکست دادن حریف خود با نتیجه دو بر صفر، قهرمان این مسابقات شد.

به گفته رئیس هیئت فوتبال شهرستان هفتکل، مسابقات فوتسال جام ادارات هفتکل با حضور شش تیم در سالن ولایت اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

پای‌خسته در پایان از همکاری اداره ورزش و جوانان برای برگزاری این دوره از مسابقات تشکر کرد و گفت: رضا کوهباهی، میلاد شاه مکوند، احسان مکوندی، محمود زمانی، محمود حیدرزاده، مهرداد جانکی و پژمان مرادی قضاوت این دوره از مسابقات فوتسال هفتکل را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول