اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان

بانوان فوتسالیست کاسپین قزوین به دنبال درخشش دوباره

خبرگزاری فارس: نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی فردا آغاز می‌شود که بانوان فوتسالیست استان قزوین به دنبال درخششی دوباره خواهند بود‌.

بانوان فوتسالیست کاسپین قزوین به دنبال درخشش دوباره

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در آغاز هفته نخست از دور برگشت رقابت‌‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین از ساعت 11 صبح فردا در سالن شهید بابایی قزوین میزبان تیم شورای شهر نوشهر خواهد بود‌.

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در حالی فردا پذیرای تیم شورای نوشهر خواهد بود که شاگردان آمنه محمودی در بازی رفت خود موفق شده‌اند این تیم را در نوشهر با نتیجه سه بر دو  از پیش رو بردارند و به نظر می‌رسد در بازی فردا کار چندان سختی برای کسب پیروزی مقابل میهمان نوشهری خود نداشته باشند‌.

بانوان تیم فوتسال کاسپین قزوین که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در حال حاضر با کسب 21 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند به خوبی می‌دانند برای اینکه بتوانند دوباره به جمع تیم‌های اول تا سوم جدول برسند، باید تلاش خود را مضاعف کنند تا در دیدارهای آینده خود مقابل رقیبان به برتری دست پیدا کنند‌.

شاگردان آمنه محمودی در تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین که در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور مقابل رقیبان مدعی خود از جمله شرکت ملی حفاری اهواز‌، صنعت نفت آبادان‌، داماش گیلان و پرسپولیس تهران تن به شکست دادند‌، باید این نکته را از یاد نبرند که برای تداوم پیروزی‌های خود در نیم‌فصل دوم با برنامه‌ریزی بهتر و هماهنگی منسجم‌تر بتوانند از سد این رقیبان عبور کرده تا حداقل جایگاه نایب قهرمانی فصل گذشته خود را در این مسابقات دوباره تجربه کنند‌.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور که با حضور دوازده تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود در حالی در نیم‌فصل به کار خود پایان داد که در نهایت تیم‌های شرکت ملی حفاری اهواز‌، پرسپولیس تهران‌، صنعت نفت آبادان و داماش گیلان به ترتیب عنوان اول تا چهارمی این مسابقات را به دست آوردند‌.

به هر حال کادر فنی و مسئولان تیم فوتسال بانوان کاسپین که در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن دو بازیکن جدید تلاش کرده‌اند تا تیم خود را از نظر قوای بدنی تقویت کنند، به طور قطع در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور دیگر چیزی را برای از دست دادن ندارند و باید تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا امتیازهای حساس از دست رفته را جبران کنند‌.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول