اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال بانوان سبز فام بابل:

صعود با 12 پیروزی برای فوتسال بابل فراهم شد

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال بانوان سبز فام بابل با بیان اینکه این تیم 12 بازی انجام داد، گفت: تمامی امتیازات بازی را برای صعود به لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور به دست آوردیم و با امتیازات کامل صعود کردیم.

صعود با 12 پیروزی برای فوتسال بابل فراهم شد

فاطمه جانعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تیم سبز فام بابل در مرحله مقدماتی و نهایی 12 بازی انجام داد و هر 12 بازی را مقابل حریفان پیروز و با 36 امتیاز موفق به صعود شد.

وی افزود: تیم سبز فام بابل از تیم‌های خوب فوتسال استان محسوب می‌شود که بازیکنان زیادی را به اردوهای تیم ملی معرفی کرد.

مربی و دروازبان تیم سبز فام بابل تصریح کرد: در حالی با اقتدار موفق به صعود شدیم که در این مسابقات سه بازیکن اصلی و ملی‌پوش خود را در اختیار نداشتیم.

جانعلی‌پور از حضور هشت بازیکن این باشگاه در اردوی تیم ملی بانوان خبر داد و ابراز داشت: ملیکا علی‌تبار، زهرا خدابخشی، فاطمه متولی، کوثر کمالی و ندا محسن‌نیا به عنوان بازیکنان این تیم در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

وی با اشاره از زحمات و حمایت‌های فلاح مدیریت باشگاه اظهار داشت: این تیم استعدادهای خوبی در ورزش فوتبال دارد که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی است.

مربی تیم سبز فام بابل در ادامه افزود: کمیته فنی این مسابقات ملیکا علی‌تبار بازیکن سبز فام بابل را که 15 گل به ثمر رساند به عنوان بهترین خانم گل و فنی‌ترین بازیکن معرفی کرد.

جانعلی‌پور در پایان اذعان داشت: در 12 بازی که این تیم انجام داد 29 گل زد و تنها 10 گل از تیم‌ها دریافت کرد و تفاضل خوبی هم نسبت به بقیه تیم‌ها داشت.

به گزارش فارس، تیم سبز فام بابل به عنوان نماینده فوتسال بانوان مازندران که در مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال کشور در خرم‌آباد به مصاف حریفان رفت با اقتدار به عنوان تیم اول موفق شد به لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور صعود کند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول