اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دیدارهای مرحله یک چهارم

4 تیم به نیمه‌نهایی فوتسال کارکنان دولت در قم راه یافتند

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی خود را شناخت.

4 تیم به نیمه‌نهایی فوتسال کارکنان دولت در قم راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که امسال المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم در 11 رشته ورزشی بانوان و آقایان با شرکت ورزشکاران کارمند دستگاه‌ها و نهادهای دولتی برگزار می‌شود، رشته فوتسال همچون دوره‌های گذشته در بخش مردان بیشترین تعداد تیم شرکت کننده را دارد.

رقابت‌های این دوره المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم در رشته‌های مختلف به هیئت‌های ورزشی مرتبط واگذار شده و بر همین اساس هیئت فوتبال استان قم برگزار کننده رقابت‌های رشته فوتسال این دوره از المپیاد کارکنان دولت است.

بیش از 30 تیم شرکت کننده در مسابقات رشته فوتسال این دوره المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم در مرحله مقدماتی در گروه‌های مختلف قرار گرفته‌ بودند که در تلاش برای کسب جواز صعود به مرحله بعد به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان دیدارهای مرحله نخست از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله دوم را کسب کردند که همین روش در مراحل دوم و سوم نیز به صورت حذفی اجرا شد تا در نهایت هشت تیم حاضر در مرحله سوم مشخص شده و از بین آنها چهار تیم به نیمه‌نهایی صعود کنند.

دیدارهای مرحله یک چهارم پایانی این دوره از مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم برگزار شد و طی آن از بین هشت تیم مدعی حاضر در این مرحله سرانجام چهار تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، بازی‌های جذابی به نمایش در آمد و طی آن تیم فوتسال شهرداری قم (الف) نخستین تیمی بود که توانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این دوره از بازی‌های فوتسال المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم را کسب کند.

همچنین تیم بنیاد مسکن قم که همواره جزو تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی کارکنان دولت به شمار می‌رود و از قضا بازیکنان بسیار خوب و سرشناسی نیز در ترکیب این تیم هستند، دومین تیم صعود کننده به نیمه نهایی بود.

تیم‌های فوتسال دانشگاه علوم پزشکی و دادگستری نیز دو تیم دیگر صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم بودند، در حالی که در این دوره خبری از تیم پرقدرت آموزش و پرورش در مرحله نیمه نهایی نیست.

با انجام بازی‌های مرحله نیمه نهایی از بین این چهار تیم، تیم‌های برنده جواز حضور در دیدار نهایی را کسب می‌کند و تیم‌های بازنده نیز برای کسب مقام سوم در مسابقه رده بندی برابر یکدیگر قرار می گیرند تا بدین ترتیب پرونده مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم بسته شود.

انتهای پیام/78002/ب۳۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول